Login
Username
Password
 

New Registration
Click here To Register

Link



Calendar
<< || >> July - 2017
MoTuWeTh FrSaSu
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Contact Us
Please call us during office hours only. Otherwise, please email to um_perolehan[at]um.edu.my
Monday - Thursday :
8.30am - 1.00pm &
2.00pm - 5.30pm
Friday :
8.30am - 12.00pm &
2.45pm - 5.30pm
(Malaysian Time, GMT +8.00)



 

Pengumuman  

UM.G/PT1/634/2/2017/3-TAWARAN SEBUTHARGA BAGI MENJALANKAN PERKHIDMATAN FOTOKOPI DIPERPUSTAKAAN, UM
TARIKH : 20 JULAI 2017 NO. SEBUTHARGA : UM.G/PT1/634/2/2017/3 TAJUK SEBUTHARGA : TAWARAN SEBUTHARGA BAGI MENJALANKAN PERKHIDMATAN FOTOKOPI DI PERPUSTAKAAN, UNIVERSITI MALAYA 1. PENDAHULUAN 1.1 Tawaran adalah dipelawa kepada mana-mana PEMBEKAL YANG BERDAFTAR DENGAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM), BERDAFTAR ATAU TIDAK BERDAFTAR DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA SAMA ADA BERTARAF BUMIPUTERA ATAU BUKAN BUMIPUTERA bagi menjalankan perkhidmatan fotokopi di Universiti Malaya. 1.2 Salinan Asal dan salinan fotostat (tidak dikembalikan) Sijil pendaftaran (jika ada) semasa tawaran dibuka hendaklah disertakan semasa pembelian dokumen tawaran sebutharga dibuat. 1.3 Dokumen tawaran sebutharga dan maklumat lanjut boleh diperolehi dari Kaunter Tunai (2), Jabatan Bendahari, Aras Lobi, Bangunan Canseleri Baharu, Universiti Malaya mulai 26 Julai 2017 (Rabu) dan dokumen hanya boleh dibeli selepas lawatan tapak. 1.4 lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN pada hari Rabu 26 Julai 2017 jam 10.00 pagi bertempat di Pejabat Ketua Perpustakaan, Perpustakaan Utama, Universiti Malaya. Pembekal/kontraktor mestilah berdaftar dengan pihak Universiti Malaya secara online melalui portal eProcurement di alamat http://vendor.um.edu.my 2. TARIKH TUTUP SEBUTHARGA 2.1 Tawaran ini akan ditutup pada 10 OGOS 2017 tepat jam 12.00 tengah hari. 2.2 Dokumen tawaran sebutharga yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dengan mencatatkan TAJUK dan NO. SEBUTHARGA: UM.G/PT1/634/2/2017/3 dan dialamatkan kepada: Ketua Penolong Bendahari Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari d/a Aras 2, Bangunan Canseleri Universiti Malaya, Lembah Pantai, 50603 Kuala Lumpur 2.3 Dokumen tawaran sebut harga tersebut mestilah sampai ke Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari, selewat-lewatnya pada 10 OGOS 2017 sebelum jam 12.00 tengah hari. Sebutharga yang lewat diterima dari masa dan tarikh yang ditetapkan tidak akan dilayan. Bahagian ini tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan atau kehilangan mana-mana tawaran yang dikemukakan.
 
NOTIS PEMBERITAHUAN PENGAKTIFAN AKAUN 2017 UNTUK PEMBEKAL DALAM NEGARA
Adalah dimaklumkan bahawa bermula Januari 2017, Universiti Malaya akan mengenakan kadar baru bagi yuran pendaftaran/pengaktifan akaun Portal Vendor UM kepada RM106 setahun (RM100+6% GST). Manakala bagi langganan SMS, bayaran adalah RM106 untuk 500 SMS (RM100+6% GST).

Bagi pihak syarikat yang telah membuat pengaktifan akaun sebelum tahun 2016, tarikh tamat tempoh akaun adalah pada 31/12/2016. Manakala syarikat yang membuat pengaktifan akaun dalam tahun 2016, tarikh tamat tempoh akaun adalah satu tahun dari tarikh pengaktifan.

Selepas tarikh tersebut, pihak pembekal perlu membuat pengaktifan akaun semula dengan kadar yang baru secara tahunan untuk membolehkan pihak syarikat membuat tawaran sebutharga atau tender.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi pihak PTM melalui emel um_perolehan@um.edu.my
 
KAEDAH PEMBAYARAN BAGI PENGAKTIFAN VENDOR
Terdapat tiga(3) kaedah pembayaran iaitu:

 1. Pembayaran melalui kad kredit secara online (Pengaktifan akan dilakukan serta merta)

 2. Pembayaran melalui kaunter bank, bank deraf, kiriman wang atau Wang Pos atas nama Bendahari Universiti Malaya

3. Pembayaran melalui perbankan internet atas nama Bendahari Universiti Malaya CIMB, No Akaun: 8001279998

Bagi kaedah (2) dan (3) , pengaktifan akan dilakukan setelah Bahagian Perolehan dan Pembanganan menerima pengesahan bayaran. Sila kemukakan bukti pembayaran ke  unit_perolehan@um.edu.my untuk tindakan pihak kami selanjutnya.

Terima kasih.
 
UPDATE BANK DETAILS FOR PAYMENT PURPOSES
Sir/ Madam,

Please be informed that validation on account number and Company Registration/ Identity Card/ Passport Number has been activated by the bank for all payments through Electronic Fund Transfer.

Therefore, you are required to check your bank informations registered in this portal are in accordance with the details registered in the bank.
Failure to do so will cause unsuccessful payment transaction into your account.

The informations need to be verified are:
* Bank account number
* Company Registration/ Identity Card/ Passport Number

Kindly verify your account details in this portal immediately. Your cooperation towards this matter is highly appreciated.


Thank you.
 
PEMBERITAHUAN

Universiti Malaya tidak terikat untuk menerima sebutharga/tender yang terendah atau mana-mana sebutharga/tender dan tiada penjelasan akan diberikan kepada mana-mana penyebutharga/petender yang tidak berjaya atau ditolak.

University Malaya does not bind itself to accept the lowest or any tender and no reason will be given for rejecting any tender.

 
Info Tambahan berkaitan Tender & Sebutharga JPPHB

Pemberitahuan ini adalah khusus untuk Kontraktor / Pembekal yang berminat menyertai aktiviti tender atau sebutharga JPPHB, UM

Sebarang pertanyaan berkaitan sebutharga & tender JPPHB hendaklah ditujukan kepada :
Pejabat Pengurusan Harta Benda (JPPHB)
Universiti Malaya
50603 Kuala Lumpur
Malaysia
Tel: +603-7967 3318
Fax: +603-7967 3569

Kepada semua pembekal / kontraktor,
Mulai Januari 2009, setiap sebutharga JPPHB akan dikenakan bayaran RM30.00, sebagaimana yang telah ditetapkan oleh Jawatankuasa Sebutharga Universiti Malaya.

Untuk keterangan lanjut, klik pautan di bawah :
  Makluman Penjualan Sebutharga
  Surat Kelulusan Penjualan Sebutharga
 
Papan Tanda Dalaman :
  Lukisan Kerja Piawai Papan Tanda Dalaman
  Lukisan Kerja Piawai Papan Tanda Dilarang Merokok
  Garis Panduan Papan Tanda Dalaman
  Lukisan Kerja Piawai Perabot UM
 
Papan Tanda Luaran :
  Lukisan Kerja Piawai Papan Tanda Luaran
 
UM.G/PT1/634/1/2017/6-TAWARAN BAGI MENJALANKAN PERKHIDMATAN PREMIS MAKANAN DI PUSAT ASASI SAINS U.M
UM.G/PT1/634/1/2017/6 - TAWARAN BAGI MENJALANKAN PERKHIDMATAN PREMIS MAKANAN DI PUSAT ASASI SAINS (PASUM), UNIVERSITI MALAYA Tuan/Puan adalah dipelawa untuk menyertai sebut harga di atas;- Tawaran adalah dibuka kepada mana-mana pembekal yang berdaftar dengan:- SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),BERDAFTAR/TIDAK BERDAFTAR DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA DALAM KOD BIDANG 040103 (MAKANAN BERMASAK ISLAM) SAMADA BERTARAF BUMIPUTERA/ BUKAN BUMIPUTERA LAWATAN TAPAK adalah DIWAJIBKAN pada 24 Julai 2017 (Isnin) jam 10.00 pagi bertempat di KANTIN PUSAT ASASI SAINS (PASUM), UNIVERSITI MALAYA 50603 KUALA LUMPUR. Dokumen tawaran boleh disemak di Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari, Aras 2, Bangunan Canseleri (Baru), Universiti Malaya mulai 24 Julai 2017 (Isnin) dan dokumen hanya boleh dibeli selepas lawatan tapak. Hanya penyebutharga yang menghadiri lawatan tapak sahaja dibenarkan untuk membeli dokumen sebut harga. Pembekal/kontraktor mestilah berdaftar dengan pihak Universiti Malaya secara online melalui portal e-Procurement di alamat http://vendor.um.edu.my. Dokumen tawaran ini boleh dibeli di Kaunter Tunai (2), Jabatan Bendahari, Aras L (Lobi), Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya, 50603 Kuala Lumpur dengan harga RM31.80 (Ringgit Malaysia Tiga Puluh Satu Ringgit Dan Sen Lapan Puluh Sahaja) senaskah di dalam bentuk Kiriman Wang/Bank Deraf /Wang Pos dibayar atas nama BENDAHARI, UNIVERSITI MALAYA. Penyebut harga yang memerlukan penjelasan lebih lanjut boleh berhubung:- Puan Aziah Abas di talian 03-79675813 (Pusat Asasi Sains) Puan Norjulieana Binti Mohd Nasir di talian 03-79676968 (Pejabat Bendahari) TARIKH TUTUP IALAH PADA 07 OGOS 2017 JAM 12.00 TENGAH HARI Terima kasih.
 


Hakcipta Terpelihara 2010 - 2017
Bahagian Portal Enterprise, Pusat Teknologi Maklumat,Universiti Malaya.
Privacy Policy | Disclaimer | Security Policy