Login
Katanama
Katalaluan
 

Pendaftaran Baru
Klik untuk Pendaftaran Baru

Pautan



Kalendar
<< || >> May - 2016
MoTuWeTh FrSaSu
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Hubungi Kami
Sila hubungi kami melalui panggilan telefon pada waktu pejabat sahaja. Di luar waktu pejabat, boleh berhubung dengan kami melalui emel um_perolehan[at]um.edu.my
Isnin - Khamis :
8.30am - 1.00pm &
2.00pm - 5.30pm
Jumaat :
8.30am - 12.00pm &
2.45pm - 5.30pm
(Waktu Malaysia, GMT +8.00)


 

Pengumuman  

PENUTUPAN SISTEM E-PROCUREMENT UNTUK TUJUAN PENAMBAHBAIKAN SISTEM KEWANGAN SAP BERKAITAN GST
Dimaklumkan bahawa Sistem Kewangan SAP Bendahari ditutup untuk proses penaiktarafan sistem mulai jam 6 petang 27 Mei 2016. Semua sistem UM yang melibatkan kewangan termasuk E-Procurement dan Portal Vendor juga akan ditutup. Semua sistem yang terlibat akan diaktifkan semula pada jam 6 petang 28 Mei 2016. Segala kesulitan amatlah dikesali.
 
MEMBEKAL, MEMASANG, MENGUJI, MENTAULIAH SISTEM PABX "FULLY DIGITAL", UNIVERSITI MALAYA, KUALA LUMPUR

Tawaran adalah dipelawa kepada pembekal yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA (MOF) / LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (CIDB) / PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (PKK) bagi pengesahan Bumiputera di bawah Kod Bidang / Gred Pendaftaran/Kategori/Pengkhususan  yang berkaitan dan pendaftarannya  masih sah (valid) bagi tawaran seperti berikut:-


NOMBOR DAN BUTIRAN TAWARAN

TEMPAT DAN  WAKTU JUALAN

1.  UM.G/PT1/804/2016/08

MEMBEKAL, MEMASANG, MENGUJI, MENTAULIAH SISTEM PABX ‘FULLY DIGITAL’, UNIVERSITI MALAYA, KUALA LUMPUR

 

KELAYAKAN - MOF

KOD BIDANG

 

PERKARA

210201

atau

:

ICT/PERALATAN DAN KELENGKAPAN TELEKOMUNIKASI/ALAT PERHUBUNGAN

210202

:

ICT/PERALATAN DAN KELENGKAPAN TELEKOMUNIKASI/SISTEM PERHUBUNGAN

Tarikh Lawatan Tapak

:

19 MEI 2016 – 10.00 PAGI

Tarikh Tutup Tawaran

:

08 JUN 2016 (RABU), 12.00 TENGAH HARI

Kaunter Tunai (2),

Jabatan Bendahari,

Aras L (Lobi),

Bangunan

Canseleri Baru,

Universiti Malaya

 

Waktu Jualan

 

Isnin – Khamis

8.45 pagi - 4.30 ptg

 

Jumaat

8.45 pagi - 12.00 tgh

3.00 ptg - 4.30 ptg

Berdaftar dengan Universiti Malaya (Wajib)

Harga Dokumen Tender: RM212.00 senaskah (Termasuk GST 6%)

Lawatan tapak adalah DIWAJIBKAN pada tarikh dan masa tersebut,

bertempat di Auditorium JPPHB, Universiti Malaya, Kuala Lumpur

 

Dokumen Tender boleh disemak mulai hari ISNIN, 16 MEI 2016 di Bahagian Perolehan, Aras 2, Bangunan Canseleri, Universiti Malaya, semasa waktu pejabat dan hanya boleh dibeli selepas menghadiri lawatan tapak. Waktu dan tempat jualan tender adalah seperti di atas. Semua pembelian dokumen tender dibuat dalam bentuk Bank Deraf / Kiriman Wang (Money Order) sahaja atas nama Bendahari Universiti Malaya. Pembelian dokumen tender dalam bentuk Wang Pos tidak akan dipertimbangkan.

 

Sila kemukakan SIJIL ASAL SIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN (SPKK) DAN SIJIL PERAKUAN PENDAFTRAN KONTRAKTOR (PPK) yang dikeluarkan oleh LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (LPIPM/CIDB) berserta satu (1) salinan sijil-sijil tersebut yang tidak akan dikembalikan semasa membeli Dokumen Tender.  Sila kemukakan surat wakil daripada syarikat semasa membeli Dokumen Tender. Petender mestilah berdaftar dan membida tawaran ini secara online melalui Portal Vendor  di alamat http://vendor.um.edu.my sebelum tarikh tutup tender.

 

Dokumen Tender yang telah disempurnakan hendaklah dimeterai, ditulis nombor rujukan tender di sebelah kiri sampul surat dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari, Aras 2, Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya.

 
UM.G/PT1/804/2016/11- KERJA-KERJA MENAIKTARAF JALAN SEDAIADA DI LINGAKARAN BUDI DAN LAY BAY

Tawaran adalah dipelawa kepada pembekal yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA (MOF) / LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (CIDB) / PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (PKK) bagi pengesahan Bumiputera di bawah Kod Bidang / Gred Pendaftaran/Kategori/Pengkhususan  yang berkaitan dan pendaftarannya  masih sah (valid) bagi tawaran seperti berikut:-

 

NOMBOR DAN BUTIRAN TAWARAN

TEMPAT DAN  WAKTU JUALAN

4.  UM.G/PT1/804/2016/11

KERJA-KERJA MENAIKTARAF JALAN SEDAIADA DI LINGAKARAN BUDI DAN LAY BAY DI HADAPAN KOLEJ KEDIAMAN RAJA NAZRIN SHAH (KK12), UNIVERSITI MALAYA, KUALA LUMPUR

 

KELAYAKAN - CIDB

Gred

:

G4

Kategori

:

CE

Pengkhususan

:

CE21

Tarikh Lawatan Tapak

:

24 MEI 2016 – 10.00 PAGI

Tarikh Tutup Tawaran

:

15 JUN 2016 (RABU), 12.00 TENGAH HARI

Kaunter Tunai (2),

Jabatan Bendahari,

Aras L (Lobi),

Bangunan

Canseleri Baru,

Universiti Malaya

 

Waktu Jualan

 

Isnin – Khamis

8.45 pagi - 4.30 ptg

 

Jumaat

8.45 pagi - 12.00 tgh

3.00 ptg - 4.30 ptg

Berdaftar dengan Universiti Malaya (Wajib)

Harga Dokumen Tender: RM212.00 senaskah (Termasuk GST 6%)

Lawatan tapak adalah DIWAJIBKAN pada tarikh dan masa tersebut,

bertempat di Auditorium JPPHB, Universiti Malaya, Kuala Lumpur

 

Dokumen Tender boleh disemak mulai hari ISNIN, 16 MEI 2016 di Bahagian Perolehan, Aras 2, Bangunan Canseleri, Universiti Malaya, semasa waktu pejabat dan hanya boleh dibeli selepas menghadiri lawatan tapak. Waktu dan tempat jualan tender adalah seperti di atas. Semua pembelian dokumen tender dibuat dalam bentuk Bank Deraf / Kiriman Wang (Money Order) sahaja atas nama Bendahari Universiti Malaya. Pembelian dokumen tender dalam bentuk Wang Pos tidak akan dipertimbangkan.

 

Sila kemukakan SIJIL ASAL SIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN (SPKK) DAN SIJIL PERAKUAN PENDAFTRAN KONTRAKTOR (PPK) yang dikeluarkan oleh LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (LPIPM/CIDB) berserta satu (1) salinan sijil-sijil tersebut yang tidak akan dikembalikan semasa membeli Dokumen Tender.  Sila kemukakan surat wakil daripada syarikat semasa membeli Dokumen Tender. Petender mestilah berdaftar dan membida tawaran ini secara online melalui Portal Vendor  di alamat http://vendor.um.edu.my sebelum tarikh tutup tender.

 

Dokumen Tender yang telah disempurnakan hendaklah dimeterai, ditulis nombor rujukan tender di sebelah kiri sampul surat dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari, Aras 2, Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya.

 
MENAIKTARAF DAN MENJAMIN BAGI TEMPOH 12 BULAN 3 UNIT LIFT PENUMPANG BERJENAMA: FUJITEC ELEVATOR

Tawaran adalah dipelawa kepada pembekal yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA (MOF) / LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (CIDB) / PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (PKK) bagi pengesahan Bumiputera di bawah Kod Bidang / Gred Pendaftaran/Kategori/Pengkhususan  yang berkaitan dan pendaftarannya  masih sah (valid) bagi tawaran seperti berikut:-

 

NOMBOR DAN BUTIRAN TAWARAN

TEMPAT DAN  WAKTU JUALAN

3.  UM.G/PT1/804/2016/10

KERJA-KERJA MENAIKTARAF DAN MENJAMIN BAGI TEMPOH 12 BULAN 3 UNIT LIFT PENUMPANG BERJENAMA: FUJITEC ELEVATOR DI BANGUNAN WISMA R&D CAWANGAN KAMPUS LUAR, UNIVERSITI MALAYA, KUALA LUMPUR

KELAYAKAN - CIDB

Gred

:

TERBUKA

Kategori

:

ME

Pengkhususan

:

M03

Tarikh Lawatan Tapak

:

23 MEI 2016 – 10.00 PAGI

Tarikh Tutup Tawaran

:

14 JUN 2016 (SELASA), 12.00 TENGAH HARI

Kaunter Tunai (2),

Jabatan Bendahari,

Aras L (Lobi),

Bangunan

Canseleri Baru,

Universiti Malaya

 

Waktu Jualan

 

Isnin – Khamis

8.45 pagi - 4.30 ptg

 

Jumaat

8.45 pagi - 12.00 tgh

3.00 ptg - 4.30 ptg

Berdaftar dengan Universiti Malaya (Wajib)

Harga Dokumen Tender: RM212.00 senaskah (Termasuk GST 6%)

Lawatan tapak adalah DIWAJIBKAN pada tarikh dan masa tersebut,

bertempat di Auditorium JPPHB, Universiti Malaya, Kuala Lumpur

 

Dokumen Tender boleh disemak mulai hari ISNIN, 16 MEI 2016 di Bahagian Perolehan, Aras 2, Bangunan Canseleri, Universiti Malaya, semasa waktu pejabat dan hanya boleh dibeli selepas menghadiri lawatan tapak. Waktu dan tempat jualan tender adalah seperti di atas. Semua pembelian dokumen tender dibuat dalam bentuk Bank Deraf / Kiriman Wang (Money Order) sahaja atas nama Bendahari Universiti Malaya. Pembelian dokumen tender dalam bentuk Wang Pos tidak akan dipertimbangkan.

 

Sila kemukakan SIJIL ASAL SIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN (SPKK) DAN SIJIL PERAKUAN PENDAFTRAN KONTRAKTOR (PPK) yang dikeluarkan oleh LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (LPIPM/CIDB) berserta satu (1) salinan sijil-sijil tersebut yang tidak akan dikembalikan semasa membeli Dokumen Tender.  Sila kemukakan surat wakil daripada syarikat semasa membeli Dokumen Tender. Petender mestilah berdaftar dan membida tawaran ini secara online melalui Portal Vendor  di alamat http://vendor.um.edu.my sebelum tarikh tutup tender.

 

Dokumen Tender yang telah disempurnakan hendaklah dimeterai, ditulis nombor rujukan tender di sebelah kiri sampul surat dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari, Aras 2, Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya.

 
SISTEM PENYAMAN UDARA JENIS : CHILLED WATER SYSTEM-CHILLER

Tawaran adalah dipelawa kepada pembekal yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA (MOF) / LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (CIDB) / PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (PKK) bagi pengesahan Bumiputera di bawah Kod Bidang / Gred Pendaftaran/Kategori/Pengkhususan  yang berkaitan dan pendaftarannya  masih sah (valid) bagi tawaran seperti berikut:-

 

NOMBOR DAN BUTIRAN TAWARAN

TEMPAT DAN  WAKTU JUALAN

2.  UM.G/PT1/804/2016/09

KERJA-KERJA MEMBEKAL, MEMASANG, MENGUJI, MENTAULIAH DAN MENJAMIN BAGI TEMPOH 12 BULAN SISTEM PENYAMAN UDARA JENIS : CHILLED WATER SYSTEM-CHILLER DI BILIK LOJI HAWADINGIN, BANGUNAN PERPUSTAKAAN PERINGATAN ZABA DAN FAKULTI PERNIAGAAN & PERAKAUNAN, UNIVERSITI MALAYA, KUALA LUMPUR

 

KELAYAKAN - CIDB

Gred

:

G4

Kategori

:

ME

Pengkhususan

:

M01

Tarikh Lawatan Tapak

:

20 MEI 2016 – 10.00 PAGI

Tarikh Tutup Tawaran

:

09 JUN 2016 (KHAMIS), 12.00 TENGAH HARI

Kaunter Tunai (2),

Jabatan Bendahari,

Aras L (Lobi),

Bangunan

Canseleri Baru,

Universiti Malaya

 

Waktu Jualan

 

Isnin – Khamis

8.45 pagi - 4.30 ptg

 

Jumaat

8.45 pagi - 12.00 tgh

3.00 ptg - 4.30 ptg

Berdaftar dengan Universiti Malaya (Wajib)

Harga Dokumen Tender: RM212.00 senaskah (Termasuk GST 6%)

Lawatan tapak adalah DIWAJIBKAN pada tarikh dan masa tersebut,

bertempat di Auditorium JPPHB, Universiti Malaya, Kuala Lumpur

 

Dokumen Tender boleh disemak mulai hari ISNIN, 16 MEI 2016 di Bahagian Perolehan, Aras 2, Bangunan Canseleri, Universiti Malaya, semasa waktu pejabat dan hanya boleh dibeli selepas menghadiri lawatan tapak. Waktu dan tempat jualan tender adalah seperti di atas. Semua pembelian dokumen tender dibuat dalam bentuk Bank Deraf / Kiriman Wang (Money Order) sahaja atas nama Bendahari Universiti Malaya. Pembelian dokumen tender dalam bentuk Wang Pos tidak akan dipertimbangkan.

 

Sila kemukakan SIJIL ASAL SIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN (SPKK) DAN SIJIL PERAKUAN PENDAFTRAN KONTRAKTOR (PPK) yang dikeluarkan oleh LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (LPIPM/CIDB) berserta satu (1) salinan sijil-sijil tersebut yang tidak akan dikembalikan semasa membeli Dokumen Tender.  Sila kemukakan surat wakil daripada syarikat semasa membeli Dokumen Tender. Petender mestilah berdaftar dan membida tawaran ini secara online melalui Portal Vendor  di alamat http://vendor.um.edu.my sebelum tarikh tutup tender.

 

Dokumen Tender yang telah disempurnakan hendaklah dimeterai, ditulis nombor rujukan tender di sebelah kiri sampul surat dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari, Aras 2, Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya.

 
PEMBERITAHUAN

Universiti Malaya tidak terikat untuk menerima sebutharga/tender yang terendah atau mana-mana sebutharga/tender dan tiada penjelasan akan diberikan kepada mana-mana penyebutharga/petender yang tidak berjaya atau ditolak.

University Malaya does not bind itself to accept the lowest or any tender and no reason will be given for rejecting any tender.

 
Info Tambahan berkaitan Tender & Sebutharga JPPHB

Pemberitahuan ini adalah khusus untuk Kontraktor / Pembekal yang berminat menyertai aktiviti tender atau sebutharga JPPHB, UM

Sebarang pertanyaan berkaitan sebutharga & tender JPPHB hendaklah ditujukan kepada :
Pejabat Pengurusan Harta Benda (JPPHB)
Universiti Malaya
50603 Kuala Lumpur
Malaysia
Tel: +603-7967 3318
Fax: +603-7967 3569

Kepada semua pembekal / kontraktor,
Mulai Januari 2009, setiap sebutharga JPPHB akan dikenakan bayaran RM30.00, sebagaimana yang telah ditetapkan oleh Jawatankuasa Sebutharga Universiti Malaya.

Untuk keterangan lanjut, klik pautan di bawah :
  Makluman Penjualan Sebutharga
  Surat Kelulusan Penjualan Sebutharga
 
Papan Tanda Dalaman :
  Lukisan Kerja Piawai Papan Tanda Dalaman
  Lukisan Kerja Piawai Papan Tanda Dilarang Merokok
  Garis Panduan Papan Tanda Dalaman
  Lukisan Kerja Piawai Perabot UM
 
Papan Tanda Luaran :
  Lukisan Kerja Piawai Papan Tanda Luaran
 


Copyright 2010 � Universiti Malaya, Kuala Lumpur, MALAYSIA - 2016
Disclaimer