Login
Katanama
Katalaluan
 

Pendaftaran Baru
Klik untuk Pendaftaran Baru

Pautan



Kalendar
<< || >> March - 2015
MoTuWeTh FrSaSu
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Hubungi Kami
Sila hubungi kami melalui panggilan telefon pada waktu pejabat sahaja. Di luar waktu pejabat, boleh berhubung dengan kami melalui emel um_perolehan[at]um.edu.my
Isnin - Khamis :
8.30am - 1.00pm &
2.00pm - 5.30pm
Jumaat :
8.30am - 12.00pm &
2.45pm - 5.30pm
(Waktu Malaysia, GMT +8.00)


 

Pengumuman  

PEMBERITAHUAN

Universiti Malaya tidak terikat untuk menerima sebutharga/tender yang terendah atau mana-mana sebutharga/tender dan tiada penjelasan akan diberikan kepada mana-mana penyebutharga/petender yang tidak berjaya atau ditolak.

University Malaya does not bind itself to accept the lowest or any tender and no reason will be given for rejecting any tender.

 
Info Tambahan berkaitan Tender & Sebutharga JPPHB

Pemberitahuan ini adalah khusus untuk Kontraktor / Pembekal yang berminat menyertai aktiviti tender atau sebutharga JPPHB, UM

Sebarang pertanyaan berkaitan sebutharga & tender JPPHB hendaklah ditujukan kepada :
Pejabat Pengurusan Harta Benda (JPPHB)
Universiti Malaya
50603 Kuala Lumpur
Malaysia
Tel: +603-7967 3318
Fax: +603-7967 3569

Kepada semua pembekal / kontraktor,
Mulai Januari 2009, setiap sebutharga JPPHB akan dikenakan bayaran RM30.00, sebagaimana yang telah ditetapkan oleh Jawatankuasa Sebutharga Universiti Malaya.

Untuk keterangan lanjut, klik pautan di bawah :
  Makluman Penjualan Sebutharga
  Surat Kelulusan Penjualan Sebutharga
 
Papan Tanda Dalaman :
  Lukisan Kerja Piawai Papan Tanda Dalaman
  Lukisan Kerja Piawai Papan Tanda Dilarang Merokok
  Garis Panduan Papan Tanda Dalaman
  Lukisan Kerja Piawai Perabot UM
 
Papan Tanda Luaran :
  Lukisan Kerja Piawai Papan Tanda Luaran
 
Pengemaskinian Maklumat Pembekal dan Pembayaran secara EFT

Semua pembekal/kontraktor baru perlu memastikan maklumat pembekal dikemaskini dengan mengisi borang maklumat pembekal bagi melancarkan lagi proses pengeluaran Purchase Order  (PO)  dan tujuan pembayaran (Borang Maklumat Pembekal). Pembekal yang pernah berurusan dengan Universiti Malaya sebelum pengenalan sistem e-procurement juga boleh mengemaskini maklumat bagi tujuan tersebut. Semua pembekal/kontraktor juga diminta mengisikan  borang untuk pembayaran secara Electronic Fund Transfer (EFT) bagi memudahkan lagi proses pembayaran (Borang Pembayaran Melalui EFT).   

Sila hantar borang yang telah dilengkapkan ke:

Bahagian Pengurusan Pembayaran & Perbelanjaan
Aras 2, Jabatan Bendahari
Bangunan Canseleri (Baru)
Universiti Malaya
50603 Kuala Lumpur
Fax: +603-7967 6587

 
Pemberitahuan Kepada Pembekal / Kontraktor Yang Ingin Berurusan Dengan Universiti Malaya

Adalah dimaklumkan bahawa mulai 3 Januari 2011, semua pembekal/kontraktor yang ingin menyertai pelawaan sebutharga/tender di Universiti Malaya adalah dikehendaki mendaftar dengan pihak Universiti secara online melalui Portal Pendaftaran Pembekal/Kontraktor

Syarat-syarat WAJIB:

a) Semua Pembekal/Kontraktor MESTI mendaftar secara online bagi mendapatkan id pengguna.

b) Pembekal/kontraktor akan dikenakan yuran Proses pendaftaran sebanyak RM30.00 berkuatkuasa pada 3 Januari 2011.
* Akaun akses akan diaktifkan selepas Yuran Proses Pendaftaran dijelaskan.

c) Disamping pelawaan secara rasmi, makluman pembukaan sebutharga dan tender juga akan dihantar melalui emel (percuma) dan juga sistem pesanan ringkas (SMS). Untuk sistem pesanan ringkas, penyebutharga/petender akan dikenakan bayaran sebanyak RM100.00 untuk langganan 1000 SMS.

d) Pembayaran Yuran Proses Pendaftaran dan Langganan SMS boleh dibuat melalui bayaran kad kredit, draf bank, kiriman wang atau Wang Pos atas nama “Bendahari Universiti Malaya”.

  Kaunter :
Bahagian Perolehan Universiti Malaya.
Aras 2, Jabatan Bendahari
Bangunan Canseleri (Baru)
Universiti Malaya
50603 Kuala Lumpur


Waktu operasi :
Isnin - Khamis : 8.45 pagi - 4.30 petang

Jumaat            : 8.45 pagi - 12.00 tengahari
                          3.00 petang - 4.30 petang


e) Pembekal yang telah mendaftar dan membuat bayaran yuran proses pendaftaran sahaja yang boleh menyertai pelawaan tender dan sebutharga di Universiti Malaya.

f) Proses penyertaan tender dan sebutharga secara manual tidak akan dilayan.
 
UM/KOL9/804/Kantin/Gerai2(15) PERKHIDMATAN PREMIS MAKANAN DI KOLEJ KEDIAMAN KESEMBILAN (KK9)
NOTIS TAWARAN UM/KOL9/804/Kantin/Gerai2(15) TAWARAN SEBUT HARGA BAGI MENJALANKAN PERKHIDMATAN PREMIS MAKANAN DI KOLEJ KEDIAMAN TUN SYED ZAHIRUDDIN (KK9), UNIVERSITI MALAYA Tuan/Puan adalah dipelawa untuk menyertai sebut harga di atas; Tawaran adalah dipelawa kepada mana-mana PEMBEKAL YANG BERDAFTAR DENGAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM), AKTA KOPERASI, BERDAFTAR ATAU TIDAK BERDAFTAR DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA DALAM KOD BIDANG 040103 MAKANAN BERMASAK (ISLAM) SAMA ADA BERTARAF BUMIPUTERA ATAU BUKAN BUMIPUTERA bagi menjalankan perkhidmatan premis makanan di Fakulti Sains, Universiti Malaya. Penyebut Harga dikehendaki mengemukakan Surat Wakil Syarikat dan Sijil Pendaftaran Syarikat (SSM) semasa pembelian dokumen tawaran sebut harga dibuat. LAWATAN TAPAK adalah diwajibkan pada 16 FEBRUARI 2015 (ISNIN) jam 10.30 pagi di Lobi Kolej Kediaman Tun Syed Zahiruddin (KK9), Universiti Malaya. Dokumen sebut harga boleh disemak dan dibeli di Pejabat Pentadbiran Kolej Kediaman Tun Syed Zahiruddin (KK9), Universiti Malaya mulai 16 Februari 2015 (ISNIN) (selepas sesi lawatan tapak) Dokumen sebut harga ini perlu dibeli dengan harga RM30.00 (Ringgit Malaysia Tiga Puluh Sahaja) senaskah di dalam bentuk Kiriman Wang/Bank Deraf /Wang Pos dibayar atas nama BENDAHARI, UNIVERSITI MALAYA. Pembekal/kontraktor mestilah berdaftar dengan pihak Universiti Malaya secara online melalui portal eProcurement di alamat http://vendor.um.edu.my. Penyebut harga yang memerlukan penjelasan lanjut boleh menghubungi:- Puan Nursyahda binti Mohd Arif di talian 03 -7957 3336 di Kolej Kediaman Tun Syed Zahiruddin (KK9), Universiti Malaya Puan Rodziah Marali di talian 03-79674608 (Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari) Tarikh tutup ialah pada 02 Mac 2015 (ISNIN) jam 12.00 tengah hari. Terima kasih.
 
UM.G/PT1/634/2/2015/02 TAWARAN PERKHIDMATAN FOTOKOPI DI FAKULTI SAINS KOMPUTER & TEK. MAKLUMAT
NOTIS TAWARAN UM.G/PT1/634/2/2015/02 TAWARAN SEBUTHARGA BAGI MENJALANKAN PERKHIDMATAN FOTOKOPI DI FAKULTI SAINS KOMPUTER & TEKNOLOGI MAKLUMAT, UNIVERSITI MALAYA Tuan/Puan adalah dipelawa untuk menyertai sebut harga di atas; Tawaran adalah dipelawa kepada mana-mana PEMBEKAL YANG BERDAFTAR DENGAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM), BERDAFTAR ATAU TIDAK BERDAFTAR DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA SAMA ADA BERTARAF BUMIPUTERA ATAU BUKAN BUMIPUTERA bagi menjalankan perkhidmatan fotokopi di Fakulti Sains Komputer & Teknologi Maklumat, Universiti Malaya. Penyebut Harga dikehendaki mengemukakan Surat Wakil Syarikat dan Sijil Pendaftaran Syarikat (SSM) semasa pembelian dokumen tawaran sebut harga dibuat. Lawatan tapak adalah diwajibkan pada 02 MAC 2015 (ISNIN) jam 10.00 pagi di Foyer Blok B, di Fakulti Sains Komputer & Teknologi Maklumat, Universiti Malaya Dokumen tawaran sebut harga boleh disemak dari Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari, d/a Aras 2, Bangunan Canseleri, Universiti Malaya mulai 26 FEBRUARI 2015 (KHAMIS). Pembekal/kontraktor mestilah berdaftar dengan pihak Universiti Malaya secara online melalui portal eProcurement di alamat http://vendor.um.edu.my. Dokumen tawaran ini boleh dibeli di Kaunter Tunai, Jabatan Bendahari, Aras L (Lobi), Bangunan Canseleri, Universiti Malaya, dengan bayaran sebanyak RM30.00 (Ringgit Malaysia: Tiga Puluh Sahaja) di dalam bentuk kiriman wang/wang pos dibayar atas nama Bendahari Universiti Malaya mulai 02 MAC 2015 (ISNIN) (selepas sesi lawatan tapak) Penyebut harga yang memerlukan penjelasan lanjut boleh menghubungi:- Encik Baharunddin Khalid di talian 03-7967 6312 dan Puan Lily @Sharipah Noriah Zainal Abidin di talian 03-7967 6311, di Fakulti Sains Komputer & Teknologi Maklumat, Universiti Malaya Puan Rodziah Marali di talian 03-79674608 (Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari) Tarikh tutup ialah pada 16 MAC 2015 (ISNIN) jam 12.00 tengah hari. Terima kasih.
 


Hakcipta Terpelihara 2010 - 2015
Bahagian Portal Enterprise, Pusat Teknologi Maklumat,Universiti Malaya.