Login
Katanama
Katalaluan
 

Pendaftaran Baru
Klik untuk Pendaftaran Baru

Pautan



Kalendar
<< || >> September - 2017
MoTuWeTh FrSaSu
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Hubungi Kami
Sila hubungi kami melalui panggilan telefon pada waktu pejabat sahaja. Di luar waktu pejabat, boleh berhubung dengan kami melalui emel um_perolehan[at]um.edu.my
Isnin - Khamis :
8.30am - 1.00pm &
2.00pm - 5.30pm
Jumaat :
8.30am - 12.00pm &
2.45pm - 5.30pm
(Waktu Malaysia, GMT +8.00)



 

Pengumuman  

NOTIS PEMBERITAHUAN PENGAKTIFAN AKAUN 2017 UNTUK PEMBEKAL DALAM NEGARA
Adalah dimaklumkan bahawa bermula Januari 2017, Universiti Malaya akan mengenakan kadar baru bagi yuran pendaftaran/pengaktifan akaun Portal Vendor UM kepada RM106 setahun (RM100+6% GST). Manakala bagi langganan SMS, bayaran adalah RM106 untuk 500 SMS (RM100+6% GST).

Bagi pihak syarikat yang telah membuat pengaktifan akaun sebelum tahun 2016, tarikh tamat tempoh akaun adalah pada 31/12/2016. Manakala syarikat yang membuat pengaktifan akaun dalam tahun 2016, tarikh tamat tempoh akaun adalah satu tahun dari tarikh pengaktifan.

Selepas tarikh tersebut, pihak pembekal perlu membuat pengaktifan akaun semula dengan kadar yang baru secara tahunan untuk membolehkan pihak syarikat membuat tawaran sebutharga atau tender.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi pihak PTM melalui emel um_perolehan@um.edu.my
 
KAEDAH PEMBAYARAN BAGI PENGAKTIFAN VENDOR
Terdapat tiga(3) kaedah pembayaran iaitu:

 1. Pembayaran melalui kad kredit secara online (Pengaktifan akan dilakukan serta merta)

 2. Pembayaran melalui kaunter bank, bank deraf, kiriman wang atau Wang Pos atas nama Bendahari Universiti Malaya

3. Pembayaran melalui perbankan internet atas nama Bendahari Universiti Malaya CIMB, No Akaun: 8001279998

Bagi kaedah (2) dan (3) , pengaktifan akan dilakukan setelah Bahagian Perolehan dan Pembanganan menerima pengesahan bayaran. Sila kemukakan bukti pembayaran ke  unit_perolehan@um.edu.my untuk tindakan pihak kami selanjutnya.

Terima kasih.
 
UPDATE BANK DETAILS FOR PAYMENT PURPOSES
Sir/ Madam,

Please be informed that validation on account number and Company Registration/ Identity Card/ Passport Number has been activated by the bank for all payments through Electronic Fund Transfer.

Therefore, you are required to check your bank informations registered in this portal are in accordance with the details registered in the bank.
Failure to do so will cause unsuccessful payment transaction into your account.

The informations need to be verified are:
* Bank account number
* Company Registration/ Identity Card/ Passport Number

Kindly verify your account details in this portal immediately. Your cooperation towards this matter is highly appreciated.


Thank you.
 
PEMBERITAHUAN

Universiti Malaya tidak terikat untuk menerima sebutharga/tender yang terendah atau mana-mana sebutharga/tender dan tiada penjelasan akan diberikan kepada mana-mana penyebutharga/petender yang tidak berjaya atau ditolak.

University Malaya does not bind itself to accept the lowest or any tender and no reason will be given for rejecting any tender.

 
Info Tambahan berkaitan Tender & Sebutharga JPPHB

Pemberitahuan ini adalah khusus untuk Kontraktor / Pembekal yang berminat menyertai aktiviti tender atau sebutharga JPPHB, UM

Sebarang pertanyaan berkaitan sebutharga & tender JPPHB hendaklah ditujukan kepada :
Pejabat Pengurusan Harta Benda (JPPHB)
Universiti Malaya
50603 Kuala Lumpur
Malaysia
Tel: +603-7967 3318
Fax: +603-7967 3569

Kepada semua pembekal / kontraktor,
Mulai Januari 2009, setiap sebutharga JPPHB akan dikenakan bayaran RM30.00, sebagaimana yang telah ditetapkan oleh Jawatankuasa Sebutharga Universiti Malaya.

Untuk keterangan lanjut, klik pautan di bawah :
  Makluman Penjualan Sebutharga
  Surat Kelulusan Penjualan Sebutharga
 
Papan Tanda Dalaman :
  Lukisan Kerja Piawai Papan Tanda Dalaman
  Lukisan Kerja Piawai Papan Tanda Dilarang Merokok
  Garis Panduan Papan Tanda Dalaman
  Lukisan Kerja Piawai Perabot UM
 
Papan Tanda Luaran :
  Lukisan Kerja Piawai Papan Tanda Luaran
 
UM.G/PT1/634/1/2017/09-TAWARAN PERKHIDMATAN PREMIS MAKANAN DI INSTITUT PENGAJIAN SISWAZAH IPS, UM
UM.G/PT1/634/1/2017/09 - TAWARAN BAGI MENJALANKAN PERKHIDMATAN PREMIS MAKANAN DI INSTITUT PENGAJIAN SISWAZAH-IPS, UNIVERSITI MALAYA Tuan/Puan adalah dipelawa untuk menyertai sebut harga di atas;- Tawaran adalah dibuka kepada mana-mana pembekal yang berdaftar dengan:- SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),BERDAFTAR/TIDAK BERDAFTAR DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA DALAM KOD BIDANG 040103 (MAKANAN BERMASAK ISLAM) SAMADA BERTARAF BUMIPUTERA/ BUKAN BUMIPUTERA LAWATAN TAPAK adalah DIWAJIBKAN pada 20 SEPTEMBER 2017 (RABU) jam 08.30 pagi bertempat di PEJABAT DEKAN IPS, UNIVERSITI MALAYA 50603 KUALA LUMPUR. Dokumen tawaran boleh disemak di Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari, Aras 2, Bangunan Canseleri (Baru), Universiti Malaya mulai 18 September 2017 (Isnin) dan dokumen hanya boleh dibeli selepas lawatan tapak. Hanya penyebutharga yang menghadiri lawatan tapak sahaja dibenarkan untuk membeli dokumen sebut harga. Pembekal/kontraktor mestilah berdaftar dengan pihak Universiti Malaya secara online melalui portal e-Procurement di alamat http://vendor.um.edu.my. Dokumen tawaran ini boleh dibeli di Kaunter Tunai (2), Jabatan Bendahari, Aras L (Lobi), Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya, 50603 Kuala Lumpur dengan harga RM31.80 (Ringgit Malaysia Tiga Puluh Satu Ringgit Dan Sen Lapan Puluh Sahaja) senaskah di dalam bentuk Kiriman Wang/Bank Deraf /Wang Pos dibayar atas nama BENDAHARI, UNIVERSITI MALAYA. Penyebut harga yang memerlukan penjelasan lebih lanjut boleh berhubung:- Puan Norizah bt Hj Tumin di talian 03-79674615 di Pejabat Dekan Institut Pengajian Siswazah (IPS), Puan Zarina Adris di talian 03-79674608 (Pejabat Bendahari) TARIKH TUTUP IALAH PADA 03 OKTOBER 2017 JAM 12.00 TENGAH HARI Terima kasih.
 
UM.KOL12/804/2017-MENJALANKAN PERKHIDMATAN KEDAI RUNCIT DI KOLEJ KEDIAMAN RAJA DR. NAZRIN SHAH, UM
Dengan segala hormatnya perkara diatas adalah dirujuk. Ingin dimaklumkan bahawa Kolej Kediaman Raja Dr. Nazrin Shah akan mengeluarkan tawaran sebutharga bagi tawaran menjalankan perkhidmatan Kedai Runcit di Kolej Kediaman. Sehubungan dengan itu kami ingin mempelawa syarikat yang berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia yang masih sah (valid) semasa tawaran dibuka untuk menyertai tawaran sebutharga bagi : MENJALANKAN PERKHIDMATAN KEDAI RUNCIT DI KOLEJ KEDIAMAN RAJA DR. NAZRIN SHAH, UNIVERSITI MALAYA Lawatan tapak adalah DIWAJIBKAN pada 19 Sept 2017 (Selasa) jam 10:30 pagi bertempat di Kolej Kediaman Raja Dr. Nazrin Shah, Universiti Malaya. Tawaran sebutharga boleh didapati daripada Kaunter Pejabat Kolej Kediaman Raja Dr. Nazrin Shah mulai 19 Sept 2017 (Selasa) dan tarikh tutup pada 25 Sept 2017 (Isnin) tepat jam 12 tengahari. Dokumen tawaran ini boleh dibeli di Kolej Kediaman Raja Dr. Nazrin Shah, Universiti Malaya dengan bayaran sebanyak Rm 31.80 (Ringgit Malaysia : Tiga Puluh Satu dan Sen Lapan Puluh Sahaja, di dalam bentuk wang tunai dan dibayar atas nama “Bendahari Universiti Malaya” (800 12 79998) CIMB BANK, yang tidak akan dikembalikan. Segala kerjasama daripada pihak tuan/puan amat dihargai. Sekian, terima kasih. Yang Benar, PROF MADYA DR. NAHRIZUL ADIB KADRI Pengetua,
 


Hakcipta Terpelihara 2010 - 2017
Bahagian Portal Enterprise, Pusat Teknologi Maklumat,Universiti Malaya.
Privacy Policy | Disclaimer | Security Policy