SILA TUNGGU SEBENTAR


PLEASE WAIT A MOMENT


 
   
   
 
Login
Username
Password
 

New Registration
Vendor Registration

Individual Registration

User Guide Registration

Link



Calendar
<< || >> May - 2024
MoTuWeTh FrSaSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Contact Us
Any inquiries regarding functional issues please email:
unit_perolehan@um.edu.my

Any inquiries regarding technical issues please log to helpdesk.um.edu.my



 

Info Berkaitan Tender UM  

UM.G/GD/PR/804/2024/14 (GE/GE02/2024/04/43589) – PEROLEHAN PELAYAN INFRASTRUKTUR PANGKALAN DATA ORACLE UNTUK JABATAN TEKNOLOGI MAKLUMAT, UNIVERSITI MALAYA
NO. RUJUKAN & TAJUK TENDER: UM.G/GD/PR/804/2024/14 (GE/GE02/2024/04/43589) – PEROLEHAN PELAYAN INFRASTRUKTUR PANGKALAN DATA ORACLE UNTUK JABATAN TEKNOLOGI MAKLUMAT, UNIVERSITI MALAYA

Tawaran adalah dipelawa kepada pembekal yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA (MOF) di bawah Kod Bidang yang berkaitan serta pendaftarannya masih sah (valid) bagi tawaran seperti berikut:-

Kod Bidang/ Keterangan:

210102 ICT (BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI): Hardware (high end technology) - All types of server, mainframe, high end printers, storage area network (SAN, NAS) including maintenance;
Berdaftar dengan Universiti Malaya (Wajib)

Pegawai untuk Dihubungi (Berkaitan Spesifikasi dan Taklimat):
Puan Nik Adlin Binti Ahmad; No. Telefon : 03-7967 4314 (Emel : nikadlin@um.edu.my)
Encik Adlisyah bin Mad Nor; No. Telefon : 03-7967 6726 (Emel : adlisyah@um.edu.my)

Pegawai untuk Dihubungi (Berkaitan Tender):
Puan Norjulieana binti Mohd Nasir; No. Telefon : 03-7967 66968 (Emel : julieana@um.edu.my)
Encik Mohd Hadi bin Jantan; No. Telefon: 03-7967 6966 (Emel : hadi@um.edu.my)

Hanya penama dalam sijil sahaja dibenarkan untuk menyertai taklimat tender. Petender diwajibkan membawa Salinan sijil pendaftaran syarikat dengan MOF serta mempunyai kod bidang yang dinyatakan.

Dokumen Tender boleh diteliti mulai SELASA, 07 MEI 2024 secara atas talian melalui UM Procurement & Payment Management System di alamat http://vendor.um.edu.my. Petender yang berminat untuk menyertai tender perlulah mengemukakan Sijil MOF ke alamat emel: unit_perolehan@um.edu.my bagi semakan kelayakan menyertai tender.


Petender WAJIB berdaftar dan dikehendaki untuk muat turun dokumen tender, mencetak dan muat naik dokumen yang telah dilengkapkan secara atas talian melalui UM Procurement & Payment Management System di alamat https://vendor.um.edu.my serta mengemukakan dokumen tender ke dalam Peti Tender sebelum tarikh tutup.


Dokumen Tender yang telah dilengkapkan hendaklah dimeterai, ditulis nombor rujukan tender di sebelah kiri sampul surat dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Pusat Perolehan, Jabatan Perkhidmatan Kewangan, Pejabat Bendahari, Aras 2, Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya. Tawaran tender yang lewat dikemukakan secara online dan kelewatan menghantar dokumen tender seperti mana arahan tender ini, tidak akan dipertimbangkan.


Jika tender dihantar dengan menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/ kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
Iklan tender UM juga boleh dilihat di pautan:

i. https://vendor.um.edu.my
ii. https://myprocurement.treasury.gov.my
iii. https://bendahari.um.edu.my

Tawaran ditutup pada 28 MEI 2024 (SELASA) jam 12.00 tengah hari
 
UM.G/GD/PR/804/2024/10 (GE/GE03/2024/03/84406) – CADANGAN MENGUBAHSUAI RUANG PERPUSTAKAAN KEPADA ‘COLABORATIVE LEARNING AREA’ (COLA) DI ARAS 2, BALAI UNGKU AZIZ, FAKULTI PERGIGIAN, UNIVERSITI MALAYA
NO. RUJUKAN & TAJUK TENDER: UM.G/GD/PR/804/2024/10 (GE/GE03/2024/03/84406) – CADANGAN MENGUBAHSUAI RUANG PERPUSTAKAAN KEPADA ‘COLABORATIVE LEARNING AREA’ (COLA) DI ARAS 2, BALAI UNGKU AZIZ, FAKULTI PERGIGIAN, UNIVERSITI MALAYA

Tawaran adalah dipelawa kepada pembekal yang berdaftar dengan Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industi Pembinaan Malaysia (LPIPM) di bawah gred Pendaftaran/Kategori/Pengkhususan yang berkaitan yang mana pendaftarannya masih sah (valid) bagi tawaran seperti berikut:-.

Gred Pendaftaran/Kategori/Pengkhususan:

Gred:G04
Kod Bidang
B24 (Kerja penyelenggaraan bangunan) ATAU
B28 (Kerja Ubahsuai)
Berdaftar dengan Universiti Malaya (Wajib)

Lawat Tapak 23 April 2024 (Selasa), 10.00 PAGI DI AUDITORIUM JHB, UNIVERSITI MALAYA (Diwajibkan)
Hanya penama dalam sijil sahaja dibenarkan untuk menyertai lawatan tapak. Semua petender diwajibkan membawa sijil pendaftaran syarikat dari LPIPM/ CIDB (PPK & SPKK) serta mempunyai pengkhususan yang dinyatakan.
Pegawai untuk Dihubungi (Berkaitan Spesifikasi, Taklimat dan Lawatan Tapak:
Encik Norhisham bin Leman; No. Telefon : 03-7967 3573 (Emel : norhisham@um.edu.my)

Pegawai untuk Dihubungi (Berkaitan Tender):
Puan Norjulieana binti Mohd Nasir; No. Telefon : 03-7967 6968 (Emel : julieana@um.edu.my)
Encik Mohd Hadi bin Jantan; No. Telefon: 03-7967 6966 (Emel : hadi@um.edu.my)


Dokumen Tender boleh diteliti mulai JUMAAT, 19 April 2024 di Pusat Perolehan, Jabatan Perkhidmatan Kewangan, Pejabat Bendahari, Aras 2, Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya semasa waktu pejabat dan hanya boleh di akses secara atas talian melalui UM Procurement & Payment Management System di alamat https://vendor.um.edu.my pada SELASA, 23 April 2024 selepas lawatan tapak. Petender yang berminat untuk menyertai tender perlulah mengemukakan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (LPIPM) ke alamat emel: unit_perolehan@um.edu.my bagi semakan kelayakan menyertai tender.


Petender WAJIB berdaftar dan dikehendaki untuk muat turun dokumen tender, mencetak dan muat naik dokumen yang telah dilengkapkan secara atas talian melalui UM Procurement & Payment Management System di alamat https://vendor.um.edu.my serta mengemukakan dokumen tender ke dalam Peti Tender sebelum tarikh tutup.


Dokumen Tender yang telah dilengkapkan hendaklah dimeterai, ditulis nombor rujukan tender di sebelah kiri sampul surat dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Pusat Perolehan, Jabatan Perkhidmatan Kewangan, Pejabat Bendahari, Aras 2, Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya. Tawaran tender yang lewat dikemukakan secara online dan kelewatan menghantar dokumen tender seperti mana arahan tender ini, tidak akan dipertimbangkan.

Jika tender dihantar dengan menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/ kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
Iklan tender UM juga boleh dilihat di pautan:

i. https://vendor.um.edu.my
ii. https://myprocurement.treasury.gov.my
iii. https://bendahari.um.edu.my

Tawaran ditutup pada 14 Mei 2024 (SELASA) jam 12.00 tengah hari
 
UM.G/GD/PR/804/2024/13 (S/S04/2024/04/84128) – MEMBEKAL, MENGHANTAR, MENGUJI DAN MENTAULIAH KEBUK WASAP (GENERAL PURPOSE & ACID RESISTANT FUMEHOOD) JABATAN KIMIA, FAKULTI SAINS, UNIVERSITI MALAYA
NO. RUJUKAN & TAJUK TENDER: UM.G/GD/PR/804/2024/13 (S/S04/2024/04/84128) – MEMBEKAL, MENGHANTAR, MENGUJI DAN MENTAULIAH KEBUK WASAP (GENERAL PURPOSE & ACID RESISTANT FUMEHOOD) JABATAN KIMIA, FAKULTI SAINS, UNIVERSITI MALAYA

Tawaran adalah dipelawa kepada pembekal yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA (MOF) di bawah Kod Bidang yang berkaitan serta pendaftarannya masih sah (valid) bagi tawaran seperti berikut:-

Kod Bidang/ Keterangan:

060501 KIMIA, BAHAN KIMIA DAN PERALATAN MAKMAL/PERALATAN MAKMAL: Peralatan Makmal serta Aksesori

Berdaftar dengan Universiti Malaya (Wajib)

Pegawai untuk Dihubungi (Berkaitan Spesifikasi):
BR/ > Encik Muhammad Fauzan Bin Zainudin; No. Telefon : 03-7967 2685 (Emel : fauzan@um.edu.my)
Encik Fateh Bin Ngaliman; No. Telefon : 03-7967 7171 (Emel : fateh@um.edu.my)


Pegawai untuk Dihubungi (Berkaitan Tender):
Puan Azte Ervinna Binti Che Azman; No. Telefon : 03-7967 4608 (Emel : ervinna@um.edu.my)
Encik Mohd Hadi bin Jantan; No. Telefon: 03-7967 6966 (Emel : hadi@um.edu.my)


Dokumen Tender boleh diteliti mulai 08 MEI 2024 (RABU) secara atas talian melalui UM Procurement & Payment Management System di alamat http://vendor.um.edu.my. Petender yang berminat untuk menyertai tender perlulah mengemukakan Sijil MOF ke alamat emel: unit_perolehan@um.edu.my bagi semakan kelayakan menyertai tender.


Petender WAJIB berdaftar dan dikehendaki untuk muat turun dokumen tender, mencetak dan muat naik dokumen yang telah dilengkapkan secara atas talian melalui UM Procurement & Payment Management System di alamat https://vendor.um.edu.my serta mengemukakan dokumen tender ke dalam Peti Tender sebelum tarikh tutup.


Dokumen Tender yang telah dilengkapkan hendaklah dimeterai, ditulis nombor rujukan tender di sebelah kiri sampul surat dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Pusat Perolehan, Jabatan Perkhidmatan Kewangan, Pejabat Bendahari, Aras 2, Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya. Tawaran tender yang lewat dikemukakan secara online dan kelewatan menghantar dokumen tender seperti mana arahan tender ini, tidak akan dipertimbangkan.


Jika tender dihantar dengan menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/ kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
Iklan tender UM juga boleh dilihat di pautan:

i. https://vendor.um.edu.my
ii. https://myprocurement.treasury.gov.my
iii. https://bendahari.um.edu.my

Tawaran ditutup pada 29 MEI 2024 (RABU), jam 12.00 tengah hari
 
UM.G/GD/PR/804/2024/12 (GE/GE03/2024/02/72908) – CADANGAN KERJA-KERJA PENGGANTIAN DAN MENAIKTARAF PERKAKASAN USANG UNTUK SISTEM BEKALAN ELEKTRIK SERTA KERJA-KERJA YANG BERKAITAN DI UNIVERSITI MALAYA (FASA 4)
NO. RUJUKAN & TAJUK TENDER: UM.G/GD/PR/804/2024/12 (GE/GE03/2024/02/72908) – CADANGAN KERJA-KERJA PENGGANTIAN DAN MENAIKTARAF PERKAKASAN USANG UNTUK SISTEM BEKALAN ELEKTRIK SERTA KERJA-KERJA YANG BERKAITAN DI UNIVERSITI MALAYA (FASA 4)

Tawaran adalah dipelawa kepada pembekal yang berdaftar dengan Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industi Pembinaan Malaysia (LPIPM) di bawah gred Pendaftaran/Kategori/Pengkhususan yang berkaitan yang mana pendaftarannya masih sah (valid) bagi tawaran seperti berikut:-.

Gred Pendaftaran/Kategori/Pengkhususan:

Gred:G07
Kod Bidang
E04 (Pemasangan voltan rendah) DAN
E05 (Pemasangan voltan tinggi) DAN
E16 (Lampu jalan dan lampu isyarat) DAN
E24 (Pemasangan Voltan Tinggi melebihi 11KV Sehingga 33KV)
Berdaftar dengan Universiti Malaya (Wajib)

Lawat Tapak 10 Mei 2024 (Jumaat), 10.00 PAGI DI AUDITORIUM JHB, UNIVERSITI MALAYA (Diwajibkan)
Hanya penama dalam sijil sahaja dibenarkan untuk menyertai lawatan tapak. Semua petender diwajibkan membawa sijil pendaftaran syarikat dari LPIPM/ CIDB (PPK & SPKK) serta mempunyai pengkhususan yang dinyatakan.
Pegawai untuk Dihubungi (Berkaitan Spesifikasi, Taklimat dan Lawatan Tapak:
Encik Mohd Amar Shafek bin Mat Zain; No. Telefon : 03-7967 7007 (Emel : marfiqque@um.edu.my)

Pegawai untuk Dihubungi (Berkaitan Tender):
Puan Makhfizah binti Raza Ali; No. Telefon : 03-7967 6968 (Emel : makhfizah28@um.edu.my)
Puan Nur Ashikin binti Saberi; No. Telefon: 03-7967 6967 (Emel : nur_ashikin@um.edu.my)


Dokumen Tender boleh diteliti mulai RABU, 08 MEI 2024 di Pusat Perolehan, Jabatan Perkhidmatan Kewangan, Pejabat Bendahari, Aras 2, Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya semasa waktu pejabat dan hanya boleh di akses secara atas talian melalui UM Procurement & Payment Management System di alamat https://vendor.um.edu.my pada JUMAAT, 10 MEI 2024 selepas lawatan tapak. Petender yang berminat untuk menyertai tender perlulah mengemukakan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (LPIPM) ke alamat emel: unit_perolehan@um.edu.my bagi semakan kelayakan menyertai tender.


Petender WAJIB berdaftar dan dikehendaki untuk muat turun dokumen tender, mencetak dan muat naik dokumen yang telah dilengkapkan secara atas talian melalui UM Procurement & Payment Management System di alamat https://vendor.um.edu.my serta mengemukakan dokumen tender ke dalam Peti Tender sebelum tarikh tutup.


Dokumen Tender yang telah dilengkapkan hendaklah dimeterai, ditulis nombor rujukan tender di sebelah kiri sampul surat dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Pusat Perolehan, Jabatan Perkhidmatan Kewangan, Pejabat Bendahari, Aras 2, Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya. Tawaran tender yang lewat dikemukakan secara online dan kelewatan menghantar dokumen tender seperti mana arahan tender ini, tidak akan dipertimbangkan.

Jika tender dihantar dengan menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/ kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
Iklan tender UM juga boleh dilihat di pautan:

i. https://vendor.um.edu.my
ii. https://myprocurement.treasury.gov.my
iii. https://bendahari.um.edu.my

Tawaran ditutup pada 30 MEI 2024 (KHAMIS) jam 12.00 tengah hari
 


Hakcipta Terpelihara 2010 - 2024
Bahagian Inovasi dan Komersialisasi, Pusat Teknologi Maklumat,Universiti Malaya.
Privacy Policy | Site Credits | Disclaimer | Security Policy