Login
Username
Password
 

New Registration
Click here To Register

Link

Calendar
<< || >> May - 2018
MoTuWeTh FrSaSu
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Contact Us
Please call us during office hours only. Otherwise, please email to um_perolehan[at]um.edu.my
Monday - Thursday :
8.30am - 1.00pm &
2.00pm - 5.30pm
Friday :
8.30am - 12.00pm &
2.45pm - 5.30pm
(Malaysian Time, GMT +8.00)



 

Pengumuman  

UM.G/G7/634/1/2018/12 TAWARAN MENJALANKAN PERKHIDMATAN PREMIS MAKANAN DIFAKULTI BAHASA & LINGUISTIK
UM.G/G7/634/1/2018/12 - TAWARAN BAGI MENJALANKAN PERKHIDMATAN PREMIS MAKANAN DI FAKULTI BAHASA DAN LINGUISTIK, UNIVERSITI MALAYA Tuan/Puan adalah dipelawa untuk menyertai sebut harga di atas;- Tawaran adalah dibuka kepada mana-mana pembekal yang berdaftar dengan:- a.SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM) b.BERDAFTAR/TIDAK BERDAFTAR DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA DALAM KOD BIDANG 040103 (MAKANAN BERMASAK ISLAM) SAMADA BERTARAF BUMIPUTERA/ BUKAN BUMIPUTERA LAWATAN TAPAK adalah DIWAJIBKAN pada 30 April 2018 (ISNIN) jam 10.00 pagi bertempat di KAFE, FAKULTI BAHASA DAN LINGUISTIK, UNIVERSITI MALAYA. Dokumen tawaran boleh disemak di Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari, Aras 2, Bangunan Canseleri (Baru), Universiti Malaya mulai 26 April 2018 (KHAMIS) dan dokumen hanya boleh dibeli selepas lawatan tapak. Hanya penyebutharga yang menghadiri lawatan tapak sahaja dibenarkan untuk membeli dokumen sebut harga. Pembekal/kontraktor mestilah berdaftar dengan pihak Universiti Malaya secara online di University of Malaya (UM) Procurement & Payment Management System di laman sesawang http://vendor.um.edu.my. Dokumen tawaran ini boleh dibeli di Kaunter Tunai (2), Jabatan Bendahari, Aras L (Lobi), Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya, 50603 Kuala Lumpur dengan harga RM31.80 (Ringgit Malaysia Tiga Puluh Satu Ringgit Dan Sen Lapan Puluh Sahaja) senaskah di dalam bentuk Kiriman Wang/Bank Deraf /Wang Pos dibayar atas nama BENDAHARI, UNIVERSITI MALAYA. Bayaran secara tunai juga diterima. Penyebut harga yang memerlukan penjelasan lebih lanjut boleh berhubung:- Puan Masitah bt Idris di talian 03-79673029 dan Puan Napsiah bt Nasrudin di talian 03-79673158 (Fakulti Bahasa dan Linguistik) Puan Zarina Adris di talian 03-79674608 (Pejabat Bendahari) TARIKH TUTUP IALAH PADA 09 MEI 2018 (RABU), JAM 12.00 TENGAH HARI Terima kasih.
 
UM.G/G7/634/1/2018/6-TAWARAN SEBUTHARGA PERKHIDMATAN PREMIS MAKANAN DI FAK PERNIAGAAN & PERAKAUNAN
NOTIS TAWARAN UM.G/G7/634/1/2018/6-TAWARAN SEBUTHARGA BAGI MENJALANKAN PERKHIDMATAN PREMIS MAKANAN DI FAKULTI PERNIAGAAN & PERAKAUNAN, UNIVERSITI MALAYA Tawaran adalah dipelawa kepada mana-mana PEMBEKAL YANG BERDAFTAR DENGAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM), AKTA KOPERASI, BERDAFTAR ATAU TIDAK BERDAFTAR DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA DALAM KOD BIDANG 040103 – MAKANAN BERMASAK (ISLAM) SAMA ADA BERTARAF BUMIPUTERA ATAU BUKAN BUMIPUTERA bagi menjalankan perkhidmatan premis makanan di FAKULTI PERNIAGAAN DAN PERAKAUNAN, Universiti Malaya. Dokumen tawaran sebutharga boleh diteliti dari Bahagian Perolehan , Jabatan Bendahari, d/a Aras 2, Bangunan Canseleri, Universiti Malaya mulai 23 April 2018 (ISNIN). LAWATAN TAPAK adalah diwajibkan pada RABU, 25 APRIL 2018, jam 10.00 pagi bertempat di Pejabat Sekolah Perniagaan Pascasiswazah, Universiti Malaya (bersebelahan premis makanan Fakulti Perniagaan dan Perakaunan). Pembekal/kontraktor mestilah berdaftar dengan pihak Universiti Malaya secara online di University of Malaya (UM) Procurement & Payment Management System di laman sesawang http://vendor.um.edu.my. Dokumen tawaran ini boleh dibeli di Kaunter Tunai, Jabatan Bendahari, Aras L (Lobi), Bangunan Canseleri, Universiti Malaya, dengan bayaran sebanyak RM31.80 (Ringgit Malaysia: Tiga Puluh Satu dan Sen Lapan Puluh Sahaja) di dalam bentuk kiriman wang/wang pos dibayar atas nama Bendahari Universiti Malaya mulai 25 April 2018 (RABU) (selepas sesi lawatan tapak). Pembekal/kontraktor yang memerlukan penjelasan lanjut boleh menghubungi:- (i) En. Khairul Nizam Roslan di talian 03-7967 3907 di Fakulti Perniagaan dan Perakaunan, Universiti Malaya (ii) Pn Suhana Shamsuddin di talian 03-7967 6965 (Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari). Tarikh tutup ialah pada 8 Mei 2018 (SELASA) jam 12.00 tengah hari. Terima kasih.
 
CADANGAN KERJA-KERJA MENAIKTARAF DAN WATER PROOFING UNTUK 18 UNIT TANDAS DI KOLEJ KEDIAMAN KK12.
NOMBOR DAN BUTIRAN TAWARAN UM.G/G7/804/2018/02-CADANGAN KERJA-KERJA MENAIKTARAF DAN WATER PROOFING UNTUK 18 UNIT TANDAS DI KOLEJ KEDIAMAN RAJA DR NAZRIN SHAH , UNIVERSITI MALAYA. (PENDAFTARAN CIDB GRED G5,KATEGORI B PENGKHUSUSAN B08, B13, B24, B27, CE39 DAN M18 SERTA BERDAFTAR DENGAN SPAN (BEKALAN AIR). Semua Penyebutharga Diwajibkan Membawa Sijil Pendaftaran Syarikat Dengan LPIPM/CIDB dan Mempunyai Pengkhususan Yang Dinyatakan Serta Surat Perwakilan Kuasa(Warganegara Sahaja) Semasa Menghadiri Lawatan Tapak. Penyebutharga yang GAGAL Untuk Membawa Surat Perwakilan Kuasa Dan Sijil CIDB TIDAK LAYAK Untuk Menyertai Sebutharga Ini. Berdaftar dengan Universiti Malaya (Wajib) Harga Dokumen Tender: RM125.00 senaskah (Termasuk GST 6%) Lawatan tapak adalah DIWAJIBKAN pada hari Isnin , 30 April 2018, jam 10.00 pagi bertempat di DEWAN GEMILANG KOLEJ KEDIAMAN RAJA DR. NAZRIN SHAH (KK12) UNIVERSITI MALAYA, KUALA LUMPUR. Dokumen Tender boleh disemak mulai hari ISNIN, 23 APRIL 2018 di Bahagian Perolehan, Aras 2, Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya, semasa waktu pejabat dan hanya boleh dibeli selepas menghadiri lawatan tapak. Waktu dan tempat jualan tender adalah seperti di atas. Semua pembelian dokumen tender dibuat dalam bentuk Bank Deraf / Kiriman Wang (Money Order) sahaja atas nama Bendahari Universiti Malaya. Pembelian dokumen tender dalam bentuk Wang Pos tidak akan dipertimbangkan. Sila kemukakan surat wakil daripada syarikat semasa membeli Dokumen Tender. Petender WAJIB berdaftar dan membida tawaran ini secara online melalui Portal Sistem Kewangan Universiti Malaya di alamat http://vendor.um.edu.my sebelum tarikh tutup tender. TEMPAT DAN WAKTU JUALAN Kaunter Tunai (2), Jabatan Bendahari, Aras L (Lobi), Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya Waktu Jualan Isnin – Khamis 8.45 pagi - 4.30 ptg Jumaat 8.45 pagi - 12.00 tgh 3.00 ptg - 4.30 ptg Dokumen Tender yang telah disempurnakan hendaklah dimeterai, ditulis nombor rujukan tender di sebelah kiri sampul surat dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari, Aras 2, Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya.Tawaran tender yang lewat dikemukakan secara online dan kelewatan menghantar dokumen tender seperti mana arahan tender ini, tidak akan dipertimbangkan. Tawaran ditutup pada 28 MEI 2018 (ISNIN), jam 12.00 tengah hari
 
NOTIS PEMBERITAHUAN PENGAKTIFAN AKAUN 2017 UNTUK PEMBEKAL DALAM NEGARA
Adalah dimaklumkan bahawa bermula Januari 2017, Universiti Malaya akan mengenakan kadar baru bagi yuran pendaftaran/pengaktifan akaun Portal Vendor UM kepada RM106 setahun (RM100+6% GST). Manakala bagi langganan SMS, bayaran adalah RM106 untuk 500 SMS (RM100+6% GST).

Bagi pihak syarikat yang telah membuat pengaktifan akaun sebelum tahun 2016, tarikh tamat tempoh akaun adalah pada 31/12/2016. Manakala syarikat yang membuat pengaktifan akaun dalam tahun 2016, tarikh tamat tempoh akaun adalah satu tahun dari tarikh pengaktifan.

Selepas tarikh tersebut, pihak pembekal perlu membuat pengaktifan akaun semula dengan kadar yang baru secara tahunan untuk membolehkan pihak syarikat membuat tawaran sebutharga atau tender.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi pihak PTM melalui emel um_perolehan@um.edu.my
 
KAEDAH PEMBAYARAN BAGI PENGAKTIFAN VENDOR
Terdapat tiga(3) kaedah pembayaran iaitu:

 1. Pembayaran melalui kad kredit secara online (Pengaktifan akan dilakukan serta merta)

 2. Pembayaran melalui kaunter bank, bank deraf, kiriman wang atau Wang Pos atas nama Bendahari Universiti Malaya

3. Pembayaran melalui perbankan internet atas nama Bendahari Universiti Malaya CIMB, No Akaun: 8001279998

Bagi kaedah (2) dan (3) , pengaktifan akan dilakukan setelah Bahagian Perolehan dan Pembanganan menerima pengesahan bayaran. Sila kemukakan bukti pembayaran ke  unit_perolehan@um.edu.my untuk tindakan pihak kami selanjutnya.

Terima kasih.
 
PEMBERITAHUAN

Universiti Malaya tidak terikat untuk menerima sebutharga/tender yang terendah atau mana-mana sebutharga/tender dan tiada penjelasan akan diberikan kepada mana-mana penyebutharga/petender yang tidak berjaya atau ditolak.

University Malaya does not bind itself to accept the lowest or any tender and no reason will be given for rejecting any tender.

 
Info Tambahan berkaitan Tender & Sebutharga JPPHB

Pemberitahuan ini adalah khusus untuk Kontraktor / Pembekal yang berminat menyertai aktiviti tender atau sebutharga JPPHB, UM

Sebarang pertanyaan berkaitan sebutharga & tender JPPHB hendaklah ditujukan kepada :
Pejabat Pengurusan Harta Benda (JPPHB)
Universiti Malaya
50603 Kuala Lumpur
Malaysia
Tel: +603-7967 3318
Fax: +603-7967 3569

Kepada semua pembekal / kontraktor,
Mulai Januari 2009, setiap sebutharga JPPHB akan dikenakan bayaran RM30.00, sebagaimana yang telah ditetapkan oleh Jawatankuasa Sebutharga Universiti Malaya.

Untuk keterangan lanjut, klik pautan di bawah :
  Makluman Penjualan Sebutharga
  Surat Kelulusan Penjualan Sebutharga
 
Papan Tanda :
  Piawai Papan Tanda UM - Luaran - Pacak
  Piawai Papan Tanda UM - Luaran - Blok Abjad Pacak
  Piawai Papan Tanda UM - Luaran&Dalaman - Dinding
  Piawai Papan Tanda UM - Dalaman - Bilik & Ruang
 

 
 
UM.G/PT1/634/1/2018/9 - TAWARAN SEBUTHARGA BAGI MENJALANKAN PREMIS MAKANAN DI FSKTM
NOTIS TAWARAN UM.G/PT1/634/1/2018/9 - TAWARAN SEBUTHARGA BAGI MENJALANKAN PERKHIDMATAN PREMIS MAKANAN DI FAKULTI SAINS KOMPUTER & TEKNOLOGI MAKLUMAT, UNIVERSITI MALAYA Tawaran adalah dipelawa kepada mana-mana PEMBEKAL YANG BERDAFTAR DENGAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM), AKTA KOPERASI, BERDAFTAR ATAU TIDAK BERDAFTAR DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA DALAM KOD BIDANG 040103 – MAKANAN BERMASAK (ISLAM) SAMA ADA BERTARAF BUMIPUTERA ATAU BUKAN BUMIPUTERA bagi menjalankan perkhidmatan premis makanan di Fakulti Sains Komputer & Teknologi Maklumat, Universiti Malaya. Dokumen tawaran sebutharga boleh diteliti dari Bahagian Perolehan , Jabatan Bendahari, d/a Aras 2, Bangunan Canseleri, Universiti Malaya mulai 18 April 2018 (RABU). LAWATAN TAPAK adalah diwajibkan pada 24 April 2018 (SELASA) jam 10.00 pagi di Premis Makanan, Fakulti Sains Komputer & Teknologi Maklumat, Universiti Malaya. Pembekal/kontraktor mestilah berdaftar dengan pihak Universiti Malaya secara online di University of Malaya (UM) Procurement & Payment Management System di laman sesawang http://vendor.um.edu.my. Dokumen tawaran ini boleh dibeli di Kaunter Tunai, Jabatan Bendahari, Aras L (Lobi), Bangunan Canseleri, Universiti Malaya, dengan bayaran sebanyak RM31.80 (Ringgit Malaysia: Tiga Puluh Satu dan Sen Lapan Puluh Sahaja) di dalam bentuk kiriman wang/wang pos dibayar atas nama Bendahari Universiti Malaya mulai 24 April 2018 (SELASA) (selepas sesi lawatan tapak). Pembekal/kontraktor dikehendaki mengemukakan Surat Wakil Syarikat dan Sijil Pendaftaran Syarikat (SSM) semasa pembelian dokumen tawaran sebutharga dibuat. Pembekal/kontraktor yang memerlukan penjelasan lanjut boleh menghubungi:- (i) Puan Rita Afriani Muhamad Yusu di talian 03-7967 6320 atau 03-7967 6407 (Fakulti Sains Komputer & Teknologi Maklumat, Universiti Malaya) (ii) Puan Hasnah Bakri di talian 03-7967 6968 (Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari). Tarikh tutup ialah pada 8 Mei 2018 (SELASA) jam 12.00 tengah hari. Terima kasih.
 
UM.G/G7/634/2/2018/3 – TAW. SEBUT HARGA BAGI PKHIDMATAN FOTOKOPI DI FAKULTI PERNIAGAAN & PERAKAUNAN
NOTIS TAWARAN UM.G/G7/634/2/2018/3 – TAWARAN SEBUT HARGA BAGI MENJALANKAN PERKHIDMATAN FOTOKOPI DI FAKULTI PERNIAGAAN DAN PERAKAUNAN, UNIVERSITI MALAYA Tuan/Puan adalah dipelawa untuk menyertai sebut harga di atas; Tawaran adalah dipelawa kepada mana-mana PEMBEKAL YANG BERDAFTAR DENGAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM), BERDAFTAR ATAU TIDAK BERDAFTAR DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA SAMA ADA BERTARAF BUMIPUTERA ATAU BUKAN BUMIPUTERA bagi menjalankan perkhidmatan fotokopi, Universiti Malaya. Penyebut Harga dikehendaki mengemukakan Surat Wakil Syarikat dan Sijil Pendaftaran Syarikat (SSM) semasa pembelian dokumen tawaran sebut harga dibuat. Dokumen tawaran sebutharga boleh disemak dari Bahagian Perolehan dan Pembangunan, Jabatan Bendahari, d/a Aras 2, Bangunan Canseleri, Universiti Malaya mulai 20 April 2018 (JUMAAT). Pembekal/kontraktor mestilah berdaftar dengan pihak Universiti Malaya secara online melalui portal e-Procurement di alamat http://vendor.um.edu.my. Dokumen tawaran ini boleh dibeli di Kaunter Tunai, Jabatan Bendahari, Aras L (Lobi), Bangunan Canseleri, Universiti Malaya, dengan bayaran sebanyak RM31.80 (Ringgit Malaysia: Tiga Puluh Satu dan Sen Lapan Puluh Sahaja) di dalam bentuk kiriman wang/wang pos dibayar atas nama Bendahari Universiti Malaya mulai 20 APRIL 2018 (JUMAAT). Penyebut harga yang memerlukan penjelasan lanjut boleh menghubungi:- Puan Nurhazwani Binti Abdul Rahman di Fakulti Perniagaan & Perakaunan di talian 03-7967 3848, Encik Ibrahim Hussin di talian – 03-7967 4608 (Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari) Tarikh tutup ialah pada 04 MEI 2018 (JUMAAT) jam 12.00 tengah hari. Terima kasih.
 


Hakcipta Terpelihara 2010 - 2018
Bahagian Portal Enterprise, Pusat Teknologi Maklumat,Universiti Malaya.
Privacy Policy | Disclaimer | Security Policy