Login
Username
Password
 

New Registration
Click here To Register

Link



Calendar
<< || >> January - 2019
MoTuWeTh FrSaSu
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Contact Us
Please call us during office hours only. Otherwise, please email to um_perolehan[at]um.edu.my
Monday - Thursday :
8.30am - 1.00pm &
2.00pm - 5.30pm
Friday :
8.30am - 12.00pm &
2.45pm - 5.30pm
(Malaysian Time, GMT +8.00)



 

Info Berkaitan Tender UM  

PEMBERITAHUAN

Universiti Malaya tidak terikat untuk menerima sebutharga/tender yang terendah atau mana-mana sebutharga/tender dan tiada penjelasan akan diberikan kepada mana-mana penyebutharga/petender yang tidak berjaya atau ditolak.

University Malaya does not bind itself to accept the lowest or any tender and no reason will be given for rejecting any tender.

 
Info Tambahan berkaitan Tender & Sebutharga JPPHB

Pemberitahuan ini adalah khusus untuk Kontraktor / Pembekal yang berminat menyertai aktiviti tender atau sebutharga JPPHB, UM

Sebarang pertanyaan berkaitan sebutharga & tender JPPHB hendaklah ditujukan kepada :
Pejabat Pengurusan Harta Benda (JPPHB)
Universiti Malaya
50603 Kuala Lumpur
Malaysia
Tel: +603-7967 3318
Fax: +603-7967 3569

Kepada semua pembekal / kontraktor,
Mulai Januari 2009, setiap sebutharga JPPHB akan dikenakan bayaran RM30.00, sebagaimana yang telah ditetapkan oleh Jawatankuasa Sebutharga Universiti Malaya.

Untuk keterangan lanjut, klik pautan di bawah :
  Makluman Penjualan Sebutharga
  Surat Kelulusan Penjualan Sebutharga
 
Papan Tanda :
  Piawai Papan Tanda UM - Luaran - Pacak
  Piawai Papan Tanda UM - Luaran - Blok Abjad Pacak
  Piawai Papan Tanda UM - Luaran&Dalaman - Dinding
  Piawai Papan Tanda UM - Dalaman - Bilik & Ruang
 

 
 
CADANGAN PERKHIDMATAN PEMBERSIHAN & PENCUCIAN UTK EMPAT ZON BANGUNAN-BANGUNAN DLM UNIVERSITI MALAYA
Tawaran adalah dipelawa kepada pembekal/kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA (MoF) di bawah Kod Bidang yang berkaitan dan pendaftarannya masih sah (valid) bagi tawaran seperti berikut:- NOMBOR DAN BUTIRAN TAWARAN UM.G/G7/804/2018/22 G10/G501/2018/12/56579 - CADANGAN PERKHIDMATAN PEMBERSIHAN DAN PENCUCIAN UNTUK EMPAT (4) ZON BANGUNAN-BANGUNAN DALAM UNIVERSITI MALAYA TERMASUK MENYELENGGARA KAWASAN PARKIR & LANSKAP, UNIVERSITI MALAYA, 50603 KUALA LUMPUR - Zon 4: Fakulti Sastera & Sains Sosial (FSSS), Fakulti Bahasa & Linguistik (FBL), Fakulti Pendidikan,Klinik Kesihatan Pelajar dan Pondok Pengawal Gate FBL; - Zon 5: Fakulti Sains, Bangunan Kimia Baru, Pusat Teknologi Maklumat (PTM) dan AMCAL; - Zon 6: Akademi Pengajian Islam (API), Akademi Pengajian Melayu (APM), Fakulti Sains Komputer & Teknologi Maklumat (FSKTM), PALAPES, Pondok Pengawal Gate Damasara, Pusat Sukan & Sains Eksesais Serta Rimba Ilmu; - Zon 7: Kompleks Pengurusan & Penyelidikan Inovasi (KPPI), Ambang Asuhan Jepun, Institut Pengajian Siswazah (IPS), Institut Asia Eropah (AEI) , Institut Kong-Zhi, Pejabat Keselamatan (KK-12) dan Bangunan Pencawang 33KV. KOD BIDANG YANG DISYARATKAN 221001 - PEMBERSIHAN BANGUNAN DAN PEJABAT 221002 - MEMBERSIH KAWASAN 221003 - MENGANGKAT SAMPAH TEMPAT DAN WAKTU JUALAN Kaunter Tunai (2) Jabatan Bendahari Aras L (Lobi) Bangunan Canseleri Baru Universiti Malaya Waktu Jualan Isnin – Khamis 8.30 pagi - 4.45 ptg Jumaat 8.30 pagi - 12.00 tgh 2.45 ptg - 4.45 ptg Berdaftar dengan Universiti Malaya (Wajib) Harga Dokumen Tender: RM150.00 senaskah Lawatan tapak adalah DIWAJIBKAN pada hari KHAMIS, 3 JANUARI 2019, jam 10.00 pagi bertempat di AUDITORIUM JPPHB, UNIVERSITI MALAYA, KUALA LUMPUR Dokumen Tender boleh di teliti mulai hari ISNIN, 31 DISEMBER 2018 di Bahagian Perolehan, Aras 2, Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya, semasa waktu pejabat dan hanya boleh dibeli selepas menghadiri lawatan tapak. Waktu dan tempat jualan tender adalah seperti di atas. Semua pembelian dokumen tender dibuat dalam bentuk Draf bank/Kiriman Wang (Money Order) sahaja atas nama Bendahari Universiti Malaya. Pembelian dokumen tender dalam bentuk Wang Pos tidak akan dipertimbangkan. Sila kemukakan surat wakil daripada syarikat semasa membeli Dokumen Tender. Petender WAJIB berdaftar dan membida tawaran ini secara online melalui Sistem UM Procurement & Payment Management di alamat http://vendor.um.edu.my sebelum tarikh tutup tender. Dokumen Tender yang telah disempurnakan hendaklah dimeterai, ditulis nombor rujukan tender di sebelah kiri sampul surat dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari, Aras 2, Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya.Tawaran tender yang lewat dikemukakan secara online dan kelewatan menghantar dokumen tender seperti mana arahan tender ini, tidak akan dipertimbangkan. Tawaran ditutup pada 28 JANUARI 2019 (ISNIN), jam 12.00 tengah hari
 
UM.KOL4/612/634/1/2019 (1) – TAWARAN BAGI MENJALANKAN PERKHIDMATAN PREMIS MAKANAN (GERAI 1) DAN (GERAI 2) DI KOLEJ KEDIAMAN KEEMPAT (BESTARI), UNIVERSITI MALAYA
Tawaran adalah dipelawa kepada mana-mana PEMBEKAL YANG BERDAFTAR DENGAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM), AKTA KOPERASI, BERDAFTAR ATAU TIDAK BERDAFTAR DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA DALAM KOD BIDANG 040103 – MAKANAN BERMASAK (ISLAM) SAMA ADA BERTARAF BUMIPUTERA ATAU BUKAN BUMIPUTERA bagi menjalankan perkhidmatan premis makanan (Gerai 1) dan (Gerai 2) di Kolej Kediaman Keempat, Universiti Malaya. Dokumen tawaran sebutharga boleh diteliti dari Kolej Kediaman Keempat, Universiti Malaya mulai 09 Januari 2019 (Rabu). LAWATAN TAPAK adalah diwajibkan pada 14 Januari 2019 (Isnin) dan pembekal boleh melawat tapak bermula jam 09.00 pagi hingga 4.30 petang di Premis Makanan Kolej Kediaman Keempat, Universiti Malaya. Pembekal mestilah berdaftar dengan pihak Universiti Malaya secara online di University of Malaya (UM) Procurement & Payment Management System di laman sesawang http://vendor.um.edu.my. Dokumen tawaran ini boleh dibeli di Kaunter Pejabat, Kolej Kediaman Keempat, Universiti Malaya, dengan bayaran sebanyak RM30.00 (Ringgit Malaysia: Tiga Puluh Sahaja) di dalam bentuk kiriman wang/ bank draf dibayar atas nama Bendahari Universiti Malaya mulai 14 Januari 2019 (Isnin) selepas sesi lawatan tapak). Hanya penyebutharga yang menghadiri lawatan tapak sahaja dibenarkan untuk membeli dokumen sebutharga. Pembekal dikehendaki mengemukakan Surat Wakil Syarikat dan Sijil Pendaftaran Syarikat (SSM) semasa pembelian dokumen tawaran sebutharga dibuat. Pembekal yang memerlukan penjelasan lanjut boleh menghubungi:- (i) Puan Mazura Mat Lazim di talian 03-7967 3418 / 03-7956 7591 (ii) Encik Mohamed Asha Yahya di talian 03-7967 3418 / 03-7956 7591 Tarikh tutup ialah pada 28 Januari 2019 (Isnin) jam 12.00 tengah hari. Terima kasih.
 
UM.KOL12/Perolehan/2019/01-TAWARAN MENJALANKAN PERKHIDMATAN FOTOKOPI DI KOLEJ KEDIAMAN KE 12
Tawaran adalah dipelawa kepada mana-mana PEMBEKAL YANG BERDAFTAR DENGAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM), BERDAFTAR ATAU TIDAK BERDAFTAR DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA SAMA ADA BERTARAF BUMIPUTERA ATAU BUKAN BUMIPUTERA bagi menjalankan Perkhidmatan Fotokopi di Kolej Kediaman Raja Dr. Nazrin, Universiti Malaya. Dokumen tawaran boleh diteliti di Pejabat Pentadbiran, Kolej Kediaman Kedua Belas, Universiti Malaya mulai 10 Januari 2019 (Khamis). Lawatan tapak adalah diwajibkan pada 14 Januari 2019 (Isnin) jam 10.00 pagi di Lobi Kolej Kediaman Kedua Belas, Universiti Malaya. Pembekal/kontraktor mestilah berdaftar dengan pihak Universiti Malaya secara online di University of Malaya (UM) Procurement & Payment Management System di laman sesawang http://vendor.um.edu.my. Dokumen tawaran ini boleh dibeli di Kaunter Pejabat Pentadbiran Kolej Kediaman Kedua Belas, Universiti Malaya, dengan bayaran sebanyak RM30.00 (Ringgit Malaysia: Tiga Puluh Sahaja) di dalam bentuk kiriman wang/wang pos dibayar atas nama Bendahari Universiti Malaya mulai 14 Januari 2019 (Isnin) (selepas sesi lawatan tapak). Pembekal/kontraktor dikehendaki mengemukakan Surat Wakil Syarikat dan Sijil Pendaftaran Syarikat (SSM) semasa pembelian dokumen tawaran sebutharga dibuat. Pembekal/kontraktor yang memerlukan penjelasan lanjut boleh menghubungi:- (i) Puan Anna Faizah binti Mohd Shariff di talian 03-7957 7367 ( Kolej Kediaman Kedua Belas, Universiti Malaya) Tarikh tutup ialah pada 30 Januari 2019 (Rabu) jam 12.00 tengah hari. Terima kasih.
 
UM.G/G7/804/2018/12 CADANGAN MEMBINA SEBUAH KOMPLEKS KONTENA LADANG DI PUSAT AGROSAINS UM GEMAS
Tawaran adalah dipelawa kepada pembekal/kontraktor yang berdaftar dengan LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (CIDB) / PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (PKK) bagi pengesahan Bumiputera di bawah Gred Pendaftaran/Kategori/Pengkhususan yang berkaitan dan pendaftarannya masih sah (valid) bagi tawaran seperti berikut:- NOMBOR DAN BUTIRAN TAWARAN UM.G/G7/804/2018/12 (G10/G501/2018/08/54951) CADANGAN MEMBINA SEBUAH KOMPLEKS KONTENA LADANG TERMASUK KERJA-KERJA MEKANIKAL DAN ELEKTRIKAL SERTA LAIN-LAIN KERJA YANG BERKAITAN DI PUSAT AGROSAINS UNIVERSITI MALAYA, GEMAS, NEGERI SEMBILAN. KELAYAKAN Gred : G4 Kategori : B (Pembinaan Bangunan) Pengkhususan : B04 (Kerja- Kerja Am Bangunan) Status/Taraf : Bumiputera TEMPAT DAN WAKTU JUALAN Kaunter Tunai (2) Jabatan Bendahari Aras L (Lobi) Bangunan Canseleri Baru Universiti Malaya Waktu Jualan Isnin – Khamis 8.30 pagi - 4.30 petang Jumaat 8.30 pagi - 12.00 tengahari 3.00 petang - 4.30 petang Berdaftar dengan Universiti Malaya (Wajib) Harga Dokumen Tender: RM250.00 senaskah Lawatan tapak adalah DIWAJIBKAN pada hari KHAMIS, 17 JANUARI 2019, jam 11.30 pagi. Pembekal / Kontraktor diminta untuk berkumpul di Kawasan Rehat Di Hadapan Pejabat Daerah Kecil dan Tanah Gemas, Negeri Sembilan dan akan dibawa ke lokasi pembinaan oleh Pegawai yang bertanggung jawab. Sebarang pertanyaan boleh hubungi Encik Muhmad Nizam bin Harun di talian 019-3575876 atau Encik Muzafiz Hanafiah bin Mohd Hanafiah di talian 012-2466276. Dokumen Tender boleh di teliti mulai hari ISNIN, 14 Januari 2019 di Bahagian Perolehan, Aras 2, Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya, semasa waktu pejabat dan hanya boleh dibeli selepas menghadiri lawatan tapak. Waktu dan tempat jualan tender adalah seperti di atas. Semua pembelian dokumen tender dibuat dalam bentuk Draf bank/Kiriman Wang (Money Order) sahaja atas nama Bendahari Universiti Malaya. Pembelian dokumen tender dalam bentuk Wang Pos tidak akan dipertimbangkan. Sila kemukakan surat wakil daripada syarikat beserta salinan Sijil CIDB dan Sijil Pendaftaran PKK semasa membeli Dokumen Tender. Petender WAJIB berdaftar dan membida tawaran ini secara online melalui UM Procurement & Payment Management System di alamat http://vendor.um.edu.my sebelum tarikh tutup tender. Dokumen Tender yang telah disempurnakan hendaklah dimeterai, ditulis nombor rujukan tender di sebelah kiri sampul surat dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari, Aras 2, Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya.Tawaran tender yang lewat dikemukakan secara online dan kelewatan menghantar dokumen tender seperti mana arahan tender ini, tidak akan dipertimbangkan. Tawaran ditutup pada 11 FEBRUARI 2019 (ISNIN), jam 12.00 tengah hari
 


Hakcipta Terpelihara 2010 - 2019
Bahagian Inovasi dan Komersialisasi, Pusat Teknologi Maklumat,Universiti Malaya.
Privacy Policy | Site Credits | Disclaimer | Security Policy