Login
Username
Password
 

New Registration
Click here To Register

Link

Calendar
<< || >> November - 2018
MoTuWeTh FrSaSu
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Contact Us
Please call us during office hours only. Otherwise, please email to um_perolehan[at]um.edu.my
Monday - Thursday :
8.30am - 1.00pm &
2.00pm - 5.30pm
Friday :
8.30am - 12.00pm &
2.45pm - 5.30pm
(Malaysian Time, GMT +8.00)



 

Info Berkaitan Tender UM  

PEMBERITAHUAN

Universiti Malaya tidak terikat untuk menerima sebutharga/tender yang terendah atau mana-mana sebutharga/tender dan tiada penjelasan akan diberikan kepada mana-mana penyebutharga/petender yang tidak berjaya atau ditolak.

University Malaya does not bind itself to accept the lowest or any tender and no reason will be given for rejecting any tender.

 
Info Tambahan berkaitan Tender & Sebutharga JPPHB

Pemberitahuan ini adalah khusus untuk Kontraktor / Pembekal yang berminat menyertai aktiviti tender atau sebutharga JPPHB, UM

Sebarang pertanyaan berkaitan sebutharga & tender JPPHB hendaklah ditujukan kepada :
Pejabat Pengurusan Harta Benda (JPPHB)
Universiti Malaya
50603 Kuala Lumpur
Malaysia
Tel: +603-7967 3318
Fax: +603-7967 3569

Kepada semua pembekal / kontraktor,
Mulai Januari 2009, setiap sebutharga JPPHB akan dikenakan bayaran RM30.00, sebagaimana yang telah ditetapkan oleh Jawatankuasa Sebutharga Universiti Malaya.

Untuk keterangan lanjut, klik pautan di bawah :
  Makluman Penjualan Sebutharga
  Surat Kelulusan Penjualan Sebutharga
 
Papan Tanda :
  Piawai Papan Tanda UM - Luaran - Pacak
  Piawai Papan Tanda UM - Luaran - Blok Abjad Pacak
  Piawai Papan Tanda UM - Luaran&Dalaman - Dinding
  Piawai Papan Tanda UM - Dalaman - Bilik & Ruang
 

 
 
TAWARAN SEBUTHARGA BAGI MENJALANKAN PERKHIDMATAN PREMIS MAKANAN DI FAKULTI EKONOMI DAN PENTADBIRAN
Tawaran adalah dipelawa kepada mana-mana PEMBEKAL YANG BERDAFTAR DENGAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM), AKTA KOPERASI, BERDAFTAR ATAU TIDAK BERDAFTAR DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA DALAM KOD BIDANG 040103 – MAKANAN BERMASAK (ISLAM) SAMA ADA BERTARAF BUMIPUTERA ATAU BUKAN BUMIPUTERA bagi menjalankan perkhidmatan premis makanan di Fakulti Pendidikan, Universiti Malaya. Dokumen tawaran sebutharga boleh diteliti dari Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari, d/a Aras 2, Bangunan Canseleri, Universiti Malaya mulai 7 November 2018 (RABU). LAWATAN TAPAK adalah diwajibkan pada 12 NOVEMBER 2018 (ISNIN) jam 10.00 pagi di Kafeteria, Aras Bawah, Bangunan Pascasiswazah, Fakulti Ekonomi dan Pentadbiran Universiti Malaya. Pembekal/kontraktor mestilah berdaftar dengan pihak Universiti Malaya secara online di University of Malaya (UM) Procurement & Payment Management System di laman sesawang http://vendor.um.edu.my. Dokumen tawaran ini boleh dibeli di Kaunter Tunai, Jabatan Bendahari, Aras L (Lobi), Bangunan Canseleri, Universiti Malaya, dengan bayaran sebanyak RM30.00 (Ringgit Malaysia: Tiga Puluh Sahaja) di dalam bentuk kiriman wang/wang pos dibayar atas nama Bendahari Universiti Malaya mulai 12 November 2018 (Isnin) (selepas sesi lawatan tapak). Hanya penyebutharga yang menghadiri lawatan tapak sahaja dibenarkan untuk membeli dokumen sebut harga. Pembekal/kontraktor dikehendaki mengemukakan Surat Wakil Syarikat dan Sijil Pendaftaran Syarikat (SSM) semasa pembelian dokumen tawaran sebutharga dibuat. Pembekal/kontraktor yang memerlukan penjelasan lanjut boleh menghubungi:- (i) Encik Muhammad Norazmi Bin Harif di talian 03-7967 3704 (Fakulti Ekonomi dan Pentadbiran) (ii) Puan Farahani Md Zain di talian 03-7967 3633 (Fakulti Ekonomi dan Pentadbiran) (iii) Puan Noraini Mohd Salleh di talian 03-7967 6274 (Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari). Tarikh tutup ialah pada 21 November 2018 (Rabu) dan mestilah sampai sebelum/tepat jam 12.00 tengahari. Dokumen sebutharga yang lewat diterima dari segi masa dan tarikh yang ditetapkan tidak akan diterima/dilayan. Pihak Perolehan tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan atau kehilangan dokumen sebutharga yang dikemukakan melalui pos. Terima kasih.
 
UM.G/G7/804/2018/18 CADANGAN PERKHIDMATAN MEMBEKAL TENAGA KERJA (PEKERJA AM) BAGI KERJA PEMBERSIHAN
Tawaran adalah dipelawa kepada pembekal/kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA (MoF) di bawah Kod Bidang yang berkaitan dan pendaftarannya masih sah (valid) bagi tawaran seperti berikut:- NOMBOR DAN BUTIRAN TAWARAN UM.G/G7/804/2018/18 - G10/G501/2018/10/55795 CADANGAN PERKHIDMATAN MEMBEKAL TENAGA KERJA (PEKERJA AM) BAGI KERJA PEMBERSIHAN, PEMINDAHAN, PENGANJURAN MAJLIS RASMI UNIVERSITI, PELUPUSAN DAN PENYELENGGARAAN LANSKAP KEPADA JPPHB UNIVERSITI MALAYA, 50603 KUALA LUMPUR KOD BIDANG YANG DISYARATKAN 221104 - PERKHIDMATAN / GUNA TENAGA / TENAGA BURUH TEMPAT DAN WAKTU JUALAN Kaunter Tunai (2) Jabatan Bendahari Aras L (Lobi) Bangunan Canseleri Baru Universiti Malaya Waktu Jualan Isnin – Khamis 8.30 pagi - 4.30 ptg Jumaat 8.30 pagi - 12.00 tgh 3.00 ptg - 4.30 ptg Berdaftar dengan Universiti Malaya (Wajib) Harga Dokumen Tender: RM150.00 senaskah Lawatan tapak adalah DIWAJIBKAN pada hari SELASA, 13 NOVEMBER 2018, jam 10.00 pagi bertempat di AUDITORIUM JPPHB, UNIVERSITI MALAYA, KUALA LUMPUR Dokumen Tender boleh di teliti mulai hari KHAMIS, 8 NOVEMBER 2018 di Bahagian Perolehan, Aras 2, Bangunan Canseler Baru, Universiti Malaya, semasa waktu pejabat dan hanya boleh dibeli selepas menghadiri lawatan tapak. Waktu dan tempat jualan tender adalah seperti di atas. Semua pembelian dokumen tender dibuat dalam bentuk Bank Deraf / Kiriman Wang (Money Order) sahaja atas nama Bendahari Universiti Malaya. Pembelian dokumen tender dalam bentuk Wang Pos tidak akan dipertimbangkan. Sila kemukakan surat wakil daripada syarikat semasa membeli Dokumen Tender. Petender WAJIB berdaftar dan membida tawaran ini secara online melalui Sistem UM Procurement & Payment Management di alamat http://vendor.um.edu.my sebelum tarikh tutup tender. Dokumen Tender yang telah disempurnakan hendaklah dimeterai, ditulis nombor rujukan tender di sebelah kiri sampul surat dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari, Aras 2, Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya.Tawaran tender yang lewat dikemukakan secara online dan kelewatan menghantar dokumen tender seperti mana arahan tender ini, tidak akan dipertimbangkan. Tawaran ditutup pada 4 DISEMBER 2018 (SELASA), jam 12.00 tengah hari
 
UM.G/G7/804/2018/17- CADANGAN PERKHIDMATAN MENGANGKAT SAMPAH DAN MEMBUANG SAMPAH UNIVERSITI MALAYA
Tawaran adalah dipelawa kepada pembekal/kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA (MoF) di bawah Kod Bidang yang berkaitan dan pendaftarannya masih sah (valid) bagi tawaran seperti berikut:- NOMBOR DAN BUTIRAN TAWARAN UM.G/G7/804/2018/17 - G10/G501/2018/10/55794 CADANGAN PERKHIDMATAN MENGANGKAT SAMPAH DAN MEMBUANG SAMPAH UNIVERSITI MALAYA, 50603 KUALA LUMPUR KOD BIDANG YANG DISYARATKAN 221002 - MEMBERSIH KAWASAN 221003 - MENGANGKAT SAMPAH TEMPAT DAN WAKTU JUALAN Kaunter Tunai (2) Jabatan Bendahari Aras L (Lobi) Bangunan Canseleri Baru Universiti Malaya Waktu Jualan Isnin – Khamis 8.30 pagi - 4.30 ptg Jumaat 8.30 pagi - 12.00 tgh 3.00 ptg - 4.30 ptg Berdaftar dengan Universiti Malaya (Wajib) Harga Dokumen Tender: RM150.00 senaskah Lawatan tapak adalah DIWAJIBKAN pada hari SELASA, 13 NOVEMBER 2018, jam 11.00 pagi bertempat di AUDITORIUM JPPHB, UNIVERSITI MALAYA, KUALA LUMPUR Dokumen Tender boleh di teliti mulai hari JUMAAT, 9 NOVEMBER 2018 di Bahagian Perolehan, Aras 2, Bangunan CanselerI Baru, Universiti Malaya, semasa waktu pejabat dan hanya boleh dibeli selepas menghadiri lawatan tapak. Waktu dan tempat jualan tender adalah seperti di atas. Semua pembelian dokumen tender dibuat dalam bentuk Bank Deraf / Kiriman Wang (Money Order) sahaja atas nama Bendahari Universiti Malaya. Pembelian dokumen tender dalam bentuk Wang Pos tidak akan dipertimbangkan. Sila kemukakan surat wakil daripada syarikat semasa membeli Dokumen Tender. Petender WAJIB berdaftar dan membida tawaran ini secara online melalui Sistem UM Procurement & Payment Management di alamat http://vendor.um.edu.my sebelum tarikh tutup tender. Dokumen Tender yang telah disempurnakan hendaklah dimeterai, ditulis nombor rujukan tender di sebelah kiri sampul surat dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Bahagian Perolehan, Jabatan Bendahari, Aras 2, Bangunan Canseleri Baru, Universiti Malaya.Tawaran tender yang lewat dikemukakan secara online dan kelewatan menghantar dokumen tender seperti mana arahan tender ini, tidak akan dipertimbangkan. Tawaran ditutup pada 6 DISEMBER 2018 (KHAMIS), jam 12.00 tengah hari
 


Hakcipta Terpelihara 2010 - 2018
Bahagian Inovasi dan Komersialisasi, Pusat Teknologi Maklumat,Universiti Malaya.
Privacy Policy | Site Credits | Disclaimer | Security Policy